آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 20 دی ماه 1400 = 10-01 2022

نرمش قهرمانه رهبر اینبار با ماسک ویروس چینی+فیلم

گزارشها حاکیست که خامنه ای در حال آماده شدن برای انجام یک نرمش قهرمانانه دیگر است و ظاهرا قرار شده بتواند مقداری نفت با تخفیف زیاد به چین بفروشد.

قاسم محبعلی، دیپلمات سابق جمهوری اسلامی در گفتگو با روزنامه ستاره صبح در تهران، سخنان دیروز خامنه ای را به‌ مثابه نشانه‌ای از تن‌دادن به پذیرش جام‌زهر توصیف کرده است.

وی در عین حال با بیان این‌که با توجه به چشم‌انداز عمر کوتاه برجام، دستاوردی نصیب نظام نخواهد شد، گفت: امروز اگر مذاکرات به جایی برسد و توافقی حاصل شود در حقیقت ما به همان برجام ۲۰۱۵ برمی‌گردیم و تحریم‌های مربوط به فعالیت‌های هسته‌ای برداشته می‌شود. اما مدت برجام ۲۰۱۵ موضوع دیگر است. زیرا عمر برجام ۲۰۱۵ در ژوئن ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و از عمر همین برجام نیز چیزی نمانده است.

همزمان اعلام شد که عبداللهیان وزیر خارجه رئیسی اواخر هفته جاری در ارتباط با اجرای توافق ۲۵ ساله با چین عازم این کشور می شود.

بر اساس گزارش نشریه پترولیوم اکونومیست، چین در این قرارداد برای خرید نفت ایران از تخفیفی تا ۳۲ درصد برخوردار می‌شود و دو سال حق دیرکرد در پرداخت را خواهد داشت.

پیش تر منتقدان داخلی این سند را با قراردادهایی مانند "ترکمانچای" مقایسه و از دادن امتیازات بیش از حد به چین در وضعیتی که ایران با تحریم‌های آمریکا روبرو است، ابراز نگرانی کرده بودند.

در همین حال نخست وزیر اسرائیل امروز (دوشنبه) در نشست کمیسیون امنیت و روابط خارجی پارلمان این کشور گفت: ما به هیچ توافق با رژیم ایران پایبند نخواهیم بود و آزادی عمل خود را حفظ خواهیم کرد.

بنت گفت: ما از مذاکرات وین ناراضی هستیم اما اسرائیل بخشی از این توافقات نیست و ملزم به اجرای نتایج آن هم نیست.

فیلم زیر: گوش کنید به ارزیابی یک تحلیلگر روابط بین‌الملل





www.youtube.com/watch?v=Tu1eI24ojc4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان January 10, 2022 01:04 PM

رژیم اشغالگر ج - ا تنها قادر است به مردم اسیر و بی سلاح ایران زور بگوید و ثروت سرشار آنان را در اختیار اربابان بیگانه خود بگذارد و آنان نیز در برابر لطف ملاها با ترفندهای گوناگون سبب ماندن آخوندها بر مسند قدرت شده اند!
اما همین رژیم در برابر تمامی بیگانگان زبون حقیرانه ترسو سر تعظیم فرود میآورد چرا که همگی آنان فاقد اعتبار، آبرو و شخصیت مستقلی بوده و هستند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


رضا January 10, 2022 02:33 PM

این ازخدا بیخبر همیشه همین برنامه رو رو ملت اجرا میکنه هر موردی در قبال دنیا رو اول باهاش مخالفت میکنه خوب که ملت رو بیچاره کرد و با تصمیمش فقر و بدبختی و گرونی و تحریم و فلاکت رو گذاشت رو دست ملت بعد به محض در خطر افتادن بقاع نظام جام زهر رو مینوشه تا نظام حفظ بشه و خودش و عواملش بیشتر بمونن و بچاپن و میمونه یه ملت درمونده و بی آینده

گزارش یا اعتراض به این نظر


م.م January 10, 2022 05:26 PM

تموم شد؟ خیلی تاثیر گذار بود
اگه شما اظهار نظر نکنید نمیگم لالی
#جانم_فدای_رهبر
تو این مدت خیلی از خبر های ضد انقلاب رو خوندم اما متاسفانه اکثرا دروغ بوده ای کاش مردم ایران رو خر فرض نکنید
البته فکر نکنم پیام مخالف نظراتتون رو پخش کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


حسن January 11, 2022 08:10 AM

خیلی بهتر از ننگ نامه برجامه که شما غرب گداها تو کاسه ملت گذاشتید به کوری چشم دشمنان این قرارداد موجب عزت ما میشه و این دروغتان هم مثل قبلی ها رو میشه، شما فعلا حرص بخورید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: