آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 17 دی ماه 1400 = 07-01 2022

فیلم؛ ایران: اینهم مدیریت بحران هنگام فرود اضطراری

هواپیمای پرواز شماره ۴۲۳ شیراز به مقصد تهران که در ساعت ۸:۴۵ امروز قرار بود پرواز کند ، پس از بلند شدن از زمین و ۱۵ دقیقه پرواز، به دلیل آنچه که "نقص فنی" عنوان شد و به فرودگاه شیراز بازگشت.

مسافران این پرواز که حدود ۱۵۰ نفر هستند به تاخیر پیش آمده اعتراض کردند و خواهان تعویض هواپیما شدند اما طبق اعلام مسئولان فرودگاه قرار است، همین هواپیما تعمیر شود و مسافران با همین هواپیما به تهران منتقل شوند.

دو روز پیش هم یک هواپیما که از مشهد به اصفهان پرواز میکرد، هنگام فرود در فرودگاه اصفهان دچار سانحه شد و دستکم سه نفر از مسافران مجروح شدند. (فیلم زیر)

هواپیمای شرکت کاسپین، هنگام فرود در فرودگاه اصفهان به علت نقص فنی، با خروج از باند اصلی به زمین برخورد کرد و مسافران برای خروج اضطراری از سرسره بادی استفاده کردند.

در این شرایط خروج ایمن همه مسافران اولین اولویت و وظیفه تیم امداد و نجات است که برای آن آموزش تخصصی دیده اند.

اما در اینجا با وجودی که حادثه در داخل محدوده فرودگاه رخ داده و با وجود حضور تیم امداد و آتش نشانی در محل، هیچکدام در کنار سرسره خروج قرار ندارند!

حتی خبری از مهمانداران هواپیما نیز نیست، تا مسافران را در هنگام خروج کمک و راهنمایی کنند!

حتی پائین سرسره نیز کسی نایستاده تا مسافران سالخورده و ناتوان را که به زمین می خورند از زمین بلند کند تا نفر بعدی با او برخورد نکند و بر روی او نیفتد!

در این شرایط قطعا تعدادی از مسافران سالمند دچار آسیب ناحیه لگن یا ستون فقرات می شوند. این نحوه مدیریت بحران واقعا شرم آور است و فقط در جمهوری اسلامی دیده می شود.




www.youtube.com/watch?v=-zLsqEk9IPQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



محمد علی حفظ اللسان January 7, 2022 06:21 PM

بنام ایزد تعالی هردو از این باغ بری می‌رسد -تازه تر از تازه تری می‌رسد اگر امر دایر شود خبرنگاری از این مملکت بخت برگشته سیه روزگار غرق در انواع مصایب ومشکلات جوراجور خود کرده بخواهد که صحبتی با من داشته پدر خصوص مسایل و موضوعات مختلف مملکتی سومالی نماید تنها به این جمله قناعت کرده میگویم که خدا به این حاکمیت انصاف دهد تا عطای فرمانروایی را به لقایش ببخشد که در اینصورت کور سوی امیدی را برای سامان گرفتن امور مملکت داشت والا روز بروز بر بدبختی ها اضافه خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: