آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 26 آذر ماه 1400 = 17-12 2021

هشدار جامعه شناس به حاکمان: این‌بار رحمی در کار نیست

یک جامعه شناس در ایران با هشدار به سران نظام گفت: امروز از ۶۰ میلیون نفر صحبت می شود که زیر خط فقر هستند و به تامین معیشت نیاز دارند. سی و دو میلیون زیر خط فقر مطلق هستند. بسیاری از مردم توان خرید حتی تخم‌مرغ را هم ندارند! اینبار گرسنگی و فقر آنقدر زیاد است که دیگر کسی به کسی رحم نخواهد کرد. به قول سعدی هر که دست از جان بشوید هر چه در دل دارد بگوید. امروز جان مردم به لب رسیده است.

امان الله قرائی‌مقدم گفت: مساله اینجا نیروی انتظامی نیست او هم زن و بچه دارد. همانطور که خشونت کلامی و رفتاری به حداکثر رسیده است، وضعیت بدتر خواهد شد. این بار دیگر نمی شود گفت مال مردم مال مردم است و حق الناس است و چه و چه ...آنهمه قمه و شمشیر که در اخبار شبانگاهی تلوزیون نشان می دهد از کجا می آید؟ امروز خرید اسلحه در جامعه زیاد شده است. این کارها برای چیست؟ برای اینکه منتظر فرصت هستند...

روزنامه های داخلی هر روز به‌ صورت قطره‌چکانی به کارنامهٔ عملکرد عمامه‌داران و پاسداران اشاره می کنند. خلاصه نوشته های آنها نشان می‌دهد اولویت این حکومت هیچ‌گاه ایران و مردم ایران نبوده است. نشان می‌دهد که خامنه‌ای و مافیای بیت او در هیچ روزی از این چهار دهه، هرگز به ایران و منافع ملی آن نیندیشیده‌اند. نه، این سخن رسا نیست. باید گفت در هیچ ثانیه‌ ای از این چهار دهه آنها از ویرانی ایران و تبدیل آن به یک زمین سوخته در راستای منافع شیطانی خود غافل نبوده‌اند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: