آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 26 آذر ماه 1400 = 17-12 2021

پدر زن رئیسی: دشمن می‌خواهد سفره انقلاب را جمع کند

آخوند تبهکار علم الهدی، نماینده خامنه ای در خراسان و پدر زن رئیسی امروز در ترس و وحشت از سرنگونی نظام گفت: دشمن می‌خواهد سفره انقلاب را جمع کند، برادر من! بر تو واجب شرعی است که آرام نگیری.

علم‌الهدی گفت: امروز برادران خواهران، دشمن با همه قدرت با همه امکانات رسانه جهانی‌اش که بسیار هم مجهز هست، راه افتاده ما را از بین ببرد. به این معنا که ابهام ایجاد کند... اینها تنها به گفتن و تبلیغ کردن نیست دنباله این گفتنها عملیات است.

دنبال اینها می‌خواهد عملیات کند. آشوب در داخل مملکت راه بیفتد. زمینه فراهم بشه از خارج مملکت حرکت کنند. آنها بیایند بر همه چیز ما مسلط بشوند.

برادر من! نباید آرام بگیری بر تو واجب شرعی است یعنی اگر در مقابل فتنه‌های دشمن که از یک‌طرف در مذاکرات دارند مسأله را برمی گردانند، جنایت خودشان کردند، مذاکره را خودشان زدند، این قرارداد را خودشان بهم زدند، در عین‌حال آمدند تو فعالیت‌های رسانه‌ ای کاری می‌کنند. مطلب را برگردانند به‌طرف ما و جریان را آن‌جوری که می‌خواهند خودشان شکل بدهند.

خوب یک عده افراد ناآگاه هم در داخل کشور همان حرفهای آنها را بازگو می‌کنند. فکر می‌کنند که بایستی با این دولت باید مبارزه بکنند. فکر می‌کنند باید با این نظام بجنگند. آنها هم شروع می‌کنند همان حرفها را زدن.

این را بایستی مسئولان قضایی ما و مسئولان اجرایی کشور ما بدانند اینهایی که بازگو کنند حرفهای این عناصر کفر از خارج به داخل هستند اینها ستون پنجم دشمن اند.

این بازگو کنندگان حرف های دشمن در مطبوعات داخل کشور یا در بعضی از رسانه‌های فضای مجازی اینها بایستی تحت تعقیب قضایی قرار بگیرند اینها لشکر دشمن هستند...

وی که پدرزن رئیسی است همچنبن حواستار محاکمه صحرایی منتقدان دولت شد و گفت: اگر کسی در مقابل جهاد تبیین قرار گیرد و با جهادگران تبیین، مقابله کند؛ دشمن و عامل نفوذی دشمن است و دستگاه‌ها باید او را تعقیب کنند تا در ورق‌پاره روزنامه‌اش هر چیزی می‌خواهد ننویسد و اسمش را آزادی بیان بگذارد. در دنیا این‌ها را محاکمه صحرایی می‌کنند!




بهروز December 17, 2021 01:11 PM

آره کور خونده ای همان بلائی که سر شاه آوردن حالا میخوان سر خود شماها در بیارن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: