آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 19 آذر ماه 1400 = 10-12 2021

یاوه گویی تازه امام جمعه داعشی خامنه‌ای درباره زنان

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر ما امروز بخواهیم زنان واقعا سازنده تاریخ شوند و اگر امروز خانمی بخواهد در حاشیه قرار نگیرد و در متن باشد؛ با زن‌سالاری در منزل این امر محقق نمی‌شود و باید پیرو خط زینب (ع) باشد تا از حاشیه به متن بیاید.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: اینکه در اسلام حجاب برای زن یک اصل ضروری است به این دلیل است که زن در حاشیه قرار نگیرد و به عنوان یک انسان برجسته بااستعداد در متن تاریخ قرار گیرد. خواهر من! اگر حجاب داشتی در متن تاریخ هستی و اگر بی‌حجاب باشی در حاشیه تاریخ هستی.

وی افزود: هرقدر هم قدرت و سواد داشته باشی و حجاب نداشته باشی در حاشیه تاریخ هستی و در سایه مردان ممکن است زندگی کنی، اما حجاب، زنان را در متن تاریخ قرار می‌دهد و این شخصیت زینب کبری (ع) است.

امام جمعه مشهدمقدس خاطرنشان کرد: زینب کبری (ع) در عین فعالیت جهادی، مسئولیت عشق و عاطفه خود را نیز فراموش نکرد و یک عنصر برجسته در این حوزه بود و مسئولیت داشت و آن پرستاری از بیمارانی بود که در خیمه آتش گرفته قرار داشتند.

علم‌الهدی اظهار داشت: پرستاری شغل نیست؛ بلکه مهربانی و فریادرسی است؛ پرستار مظهر عشق و عاطفه انسانی و مسئولیت است و این شغل مقدس در این زمان ما و به ویژه در این تهاجم نابکارانه ویروس منحوس حساس‌تر است و پرستاران عین رزمندگان هستند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: