آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 5 آذر ماه 1400 = 26-11 2021

تجمع در بستر زاینده رود با شعار مرگ بر دیکتاتور+فیلم

پس از برخورد وحشیانه نیروهای امنیتی و آتش زدن چادر کشاورزان معترض، مردم اصفهان برای یک تجمع بزرگ اعتراضی فراخوان دادند. قرار بود روز جمعه ۵ آذرماه ساعت ۹ این تجمع در بستر خشک زاینده رود برگزار شود.

از ساعات اولیه صبح جمعه و در تاریکی، یگان‌های موتورسوار بسیجی وارد بستر زاینده‌رود شدند. نیروهای سرکوبگر قصد داشتند از همان اوایل صبح مانع از شکل‌گیری هرگونه تجمع در کنار پل خواجو شوند. در این حمله و هجوم‌های موتوری که با زدن مردم با باتوم نیز همراه بود، تعدادی دستگیر شده اند.

با شروع روشنایی صبح، نیروهای پاسدار، امنیتی و چماقداران بسیجی وارد صحنه شدند. نیروهای پاسدار و امنیتی که با لباس شخصی در محل حاضر شدند، تصمیم دارند مانع از هرگونه تجمعی شوند.

عکس‌هایی که از این محل در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر منتشر شده حاکی از حضور تعداد قابل توجهی از مردم است. در پس‌زمینه این عکس‌ها و در اطراف بستر زاینده‌رود نیز حضور عده‌ زیادی نمایان است.

طبق آخرین خبرهای واصله، نیروهای امنیتی به سوی مردم حمله کرده و مردم با شعار بی‌شرف، بی‌شرف به آنان جواب می‌دهند. این درگیری و حمله و هجوم‌ها همچنان در جریان است و صدای شلیک نیروهای پاسدار و امنیتی در محل تجمع بگوش می‌رسد.

مردم خشمگین هم‌چنین شعار مرگ بر دیکتاتور سر می‌دهند.





www.youtube.com/watch?v=3EY9Y2jlSOY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: