آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 25 مهر ماه 1400 = 17-10 2021

اعلام موجودیت اولین گروه چریک شهری علیه رژیم طالبان

به تازگی اولین گروه‌های چریک شهری به رهبری احمد مسعود برای مبارزه با طالبان در چند ولایت افغانستان تشکیل شده است.

بنا به گزارشها، اولین گروه‌های چریک شهری جبهه مقاومت ملی افغانستان به رهبری احمد مسعود، همزمان در ۸ شهر و ولایت این کشور، شامل کابل، هرات، قندهار، مزارشریف، قندوز، جلال‌آباد، تالقان و شبرغان اعلام موجودیت و آغاز به فعالیت کردند.

آن‌ها در اطلاعیه تصویری خود نسبت به دستگیری‌های گسترده، زندانی، تیرباران و اعدام مردم عادی و دوست‌داران مقاومت، ناپدید شدن جوانان، زنان و عالمان دینِ مخالف طالبان هشدار داده، به عاملان این فجایع و نیز به عاملان کوچ‌های اجباری اخیر و حامیان پشت پرده‌ی حملات انتحاری اخطار کردند که به سزای اعمال ننگین‌شان در حق مردم افغانستان خواهند رسید.

این گروه اعلام کرد که بزودی در همه ولایات افغانستان نیروی مقاومت شهری کار خود را آغاز کرده، در نوبت نخست انتقام مردم را از عوامل امارت اسلامی و مقاماتی که به ملت افغانستان ظلم می‌کنند، خواهد گرفت.

آن‌ها همزمان با این اطلاعیه مسئولیت حمله به عوامل طالبان در ولسوالی شیگل را بر عهده گرفته، تاکید کردند این نخستین عملیات بخش چریک شهری جلال‌آباد در ولایت ننگرهار بوده است که به علت وجود امکانات عملیاتی در ولایت همجوار یعنی کنر آن را انجام داده‌اند.



شاپور October 17, 2021 10:18 AM

این اقدامیست که ایرانیان میبایست در بدو ورود آخوند های قبر کن به ایران انجام میدادند ولی متاسفانه بجای آن در خیابانها با فریاد روح منی خمینی براه افتادند
تاخیر در شناسایی جنایتکاران و قاتلان تاریخی ایرانیان، و فهم خطر از جانب آنان، باعث گرفتاری عظیمی شد که رهایی از چنگال این نوادگان بنیانگذار دین اهریمن، امروزه بسیار مشکل و بدون کمک خارجی تقریبا غیر ممکن شده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: