آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 14 مهر ماه 1400 = 06-10 2021

اسرائیل: عملیات ما علیه رژیم ایران پیچیده‌تر خواهد شد

عملیات ما علیه حکومت ایران پیچیده‌تر و غافلگیرانه‌تر خواهند شد

رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل، در مراسم تودیع و معارفۀ رؤسای پیشین و جدید اطلاعات ارتش اسرائیل بار دیگر خطاب به جمهوری اسلامی هشدار داد که اسرائیل عملیات خود را برای نابود کردن توان اتمی رژیم ایران در هر لحظه و هر مکان ادامه خواهد داد.

این مقام نظامی اسرائیلی گفت که هیچ ارتشی در جهان به اندازۀ ارتش اسرائیل دارای دقیق‌ترین اطلاعات دربارۀ فعالیت‌های رژیم ایران نیست. آویو کوخاوی گفت که به یاری این اطلاعات اسرائیل از بسیاری امور در ایران مطلع است و بر پایۀ این اطلاعات ارتش و سرویس‌های مخفی اسرائیل علیه تأسیسات و فعالیت‌های حکومت تهران در کل خاورمیانه عمل خواهند کرد.

وی ضافه کرد که ارتش اسرائیل توانایی‌های رژیم ایران را در هر زمان و هر مکان از بین خواهد برد و طرح‌های عملیاتی اسرائیل علیه آنها ادامه خواهند یافت و این طرح‌ها در آینده پیچیده‌تر و غافلگیرانه‌تر خواهند شد.

همزمان با اظهارات آویو کوخاوی، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا در دیدار با همتای اسرائیلی خود، در واشنگتن گفت: ایالات متحده هیچگاه به رژیم ایران اجازه نخواهد داد که به سلاح اتمی دست یابد

به گزارش رادیو فرانسه، شبح تهدید اسرائیل، حکومت ایران را قویا نگران کرده به طوری که به بحران مناسبات جمهوری اسلامی با کشورهای همسایه به ویژه با جمهوری آذربایجان منجر شده است. تهران، باکو را متهم می‌کند که به نیروهای امنیتی و نظامی اسرائیل اجازۀ اقدام علیه رژیم ایران در خاک آذربایجان را داده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: