آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 13 مهر ماه 1400 = 05-10 2021

نگرانی روزافزون رژیم از حضور اسرائیل در آذربایجان

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ه رهبران آذربایجان هشدار داده که مراقب باشند با اشتباه «استراتژیک»، آتش جنگ را در منطقه شعله‌ور نکنند. کمال خرازی گفته: اسرائیل بدون شک بدون ‌توقع در آذربایجان لانه نکرده و اهداف شومی را در سر می‌پروراند.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی گفت: اسرائیل قصد دارد آتش جنگ را در منطقه به دلیل اشتباه استراتژیک دولت فعلی (باکو) شعله‌ور کند و این فاجعه‌ای مصیبت‌بار خواهد بود.

کمال خرازی به مقام‌های جمهوری آذربایجان توصیه کرده که توهم خرید امنیت از طریق توسل به نیروهای بیگانه را از سر بیرون و برای حفظ امنیت به مردم کشور خود تکیه کنند.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی از اینکه جمهوری آذربایجان حاضر به پذیرفتن پیشنهاد همکاری رژیم ایران نشده و نتیجه آن اتکای بیشتر آذربایجان به قدرت‌های بیگانه و توسل به نیروهای خارجی شده ابراز تاسف کرده است.

گفتنی است طی روزهای گذشته تنش‌ها میان جمهوری اسلامی و جمهوری آذربایجان افزایش یافته و مقامات حکومتی در ایران بارها آذربایجان را متهم به
آوردن اسرائیل به مرزهای ایران کرده اند.



ایران فردا October 5, 2021 08:29 PM

اگر شمر و بزید در ایران ما حکمرانی کنند ، بهتر و انسان تر بودنند از این اخوندهای جنایتکار ، این جانیان متد خود را تغییر داده اند ، به جای اینکه انسان‌ها را در کف خیابان های وطن به قتل برسانند ، آزادیخواهان را در زندان‌ها و بیقوله های جمهوری وطن فروش شیعه به قتل میرسانند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: