آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 11 مهر ماه 1400 = 03-10 2021

برنامه موشکی؛ فحاشی کیهان خامنه‌ای به مقامات فرانسه

به قبر پدرت می‌خندی که غلط زیادی می‌کنی!

کیهان خامنه ای: وزیر خارجه فرانسه گفته است «مذاکرات منطقه‌ای با ایران باید فعالیت‌های موشکی این کشور را نیز در بر بگیرد»!

همین دو هفته قبل بود که فرانسه از سوی آمریکا به شدت تحقیر شد، ولی باز هم عبرت نگرفته و هنوز هم برای آمریکا پادویی می‌کنند!

وقتی ایران برای آمریکا تره خُرد نمی‌کند، این نوکر‌ها و پادو‌های حقیر و توسری خورده‌اش چکاره‌اند که خودشان را نخود هر آش می‌کنند؟!

شکسپیر میگه؛ یا به‌اندازه آرزوهات عُرضه و توان داشته باش، یا به‌اندازه توانت آرزو کن!

یعنی چی؟!

ترجمه فرانسویش میشه؛ تو که نمی‌توانی هیچ غلطی بکنی، غلط می‌کنی و به قبر پدرت می‌خندی که غلط زیادی می‌کنی!


***********

خامنه ای رجز می خواند اما اسرائیل عمل می کند

رجزخوانی های کیهان خامنه ای در حالیست که روزنامه اسراییلی «هاآرتص» اخیرا فاش کرد که اسراییل در چارچوب توافقنامه «آبراهام» پیشرفته‌ترین تجهیزات و هواپیما‌های فوق‌مدرن تجسسی را در اختیار امارات متحده قرار داده است.

حسن هانی‌زاده - کارشناس حکومتی مسائل خاورمیانه در این باره گفه است: اکنون با افتتاح سفارتخانه‌های اسرائیل در امارات و بحرین، رویای «خاورمیانه جدید» نه تنها در حال تحقق است، بلکه فراتر از تبادلات تجاری، مناسبات اسرائیل با امارات و بحرین به مرحله همکاری‌های امنیتی، جاسوسی و نظامی رسیده است.

وی افزود: این همکاری‌ها قطعا امنیت جمهوری اسلامی را تحت تاثیر قرار خواهد داد؛ زیرا اسرائیل با کمک آمریکا سعی خواهد کرد تا دامنه نفوذ امنیتی، نظامی و سیاسی خود را علاوه بر خلیج فارس در دریای عرب، دریای خزر و افغانستان نیز گسترش دهد.



سالار October 3, 2021 05:55 PM

جمهوری فاسد اسلامی نابود خواهد شد ولی کی و چگونه مرگ و قتل عام سرکردگان آن بهترین دوران زندگی نسلی خواهد بود که شاهد آن باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: