آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 8 مهر ماه 1400 = 30-09 2021

عکس؛ اعدام یک مرد افغان مقابل چشم فرزند توسط طالبان

چهره واقعی امارت اسلامی طالبان...مزدوران تحت امر ناپاکستان... در ولایت شیعه‌نشین دایکندی، پدری را جلوی چشم کودکش به دار می‌کشند...! برخی مقامات و رسانه‌های جمهوری اسلامی هم این وحوش را «جنبش اصیل منطقه» می‌دانند!

آژانس اطلاعاتی باختر هم گزارش ‏داده است که افراد مسلح طالبان دیشب یک‌ دکتر به‌نام «ظهیرالدین اندرابی» را با سه عضو خانواده‌اش درروستای «ده‌یک» ولسوالی پل‌حصار بغلان به قتل رساندند و چهار عضو دیگر خانواده او را زخمی کردند. مسوولان طالبان در ولسوالی پل‌حصار می‌گویند که عاملان این روی‌داد را به‌زودی بازداشت می‌کنند!

یک فرمانده تروریست‌های طالبان هم در یکی از تلویزیون‌های افغانستان به صراحت گفته: ما به زور (قوه قهریه و نظامی) حکومت را به دست گرفتة‌ایم آمده‌ایم نه با انتخابات؛ به انتخابات هم هیچ اعتقاد و باوری نداریم! ما با قدرت نیروهای خود به قدرت رسیده‌ایم و حقوق زنان و ... را هم خودمان تعیین می‌کنیم.

ایران پرس نیوز




ایران فردا September 30, 2021 02:50 PM

باورمندان این دین جهنمی خوب به این عکس نگاه کنید ، این نماد و پیروان این
فرقه ناب محمدی است
این است دینی که برای سعادت و خوش بختی انسان ها آمده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


بابک خرمدین September 30, 2021 07:31 PM

سرور گرامی " ایران فردا "
جانا سخن از زبان ما میگویی

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو September 30, 2021 09:49 PM

این عکس که بشدت غمگین کننده وزجرآوراست بدون شک که درفضای مجازی متشرشده درکشورهای غربی ودرکاخ سفید امریکا واتحادیه اروپا و انگلیس که حقوق بشرودمکراتی را چارمی زنند میلیونهابیننده داشته است فقط باید نه یک روز ونه دوروزه و نه یک هفته و نه یک ماه صبرکرد که آیا عکس المعلی که اقدام واقعی برعلیه طالبان باشد رخ خواهد داد؟ حالا اگرطالبان دراروپا سگ خانگی محترم وعزیز فرد اروپائی را درحضورش کشته بود آنوقت بود که برق آسا عکس العمل های آنچنانی چه درمطبوعات وچه درمجلس هاحکومتی شان وچه ازجانب مردمان شان مشاهده می کردیم بله وزیرحکومت پاکستان خواهان کمک بین المللی به طالبان شده است ! بایدن چگونه خوابت می برد؟این حقوق بشرودمکراسی ات بود؟ ای جنایتکارخلق افغانستان باهیتلروموسلینی واستالین هم تفاوتی داری؟بگو علنی علط کردم اشتباه کردم استعفاء میدهم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: