آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 17 شهریور ماه 1400 = 08-09 2021

خروج مفتضحانه بایدن از افغانستان به ترامپ انگیزه داد

منابع آگاه خبر دادند: ترامپ آماده است در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت کند.

از زمان اجرای طرح خروج آمریکا از افغانستان که به یک افتضاح برای دولت بایدن انجامید، محبوبیت رئیس جمهور دموکرات در نظرسنجی‌ها به شدت پایین آمده است. به گفته یک نماینده کنگره آمریکا، ترامپ شاهد سقوط بایدن است و به این نتیجه رسیده که باید وارد گردونه انتخاباتی شود.

به گزارش اسپوتنیک، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا ممکن است در سال ۲۰۲۴ وارد رقابت‌های انتخاباتی شود.

منابع نزدیک به ترامپ عنوان کردند که با توجه به شیوه خروج «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا از افغانستان، ترامپ آماده است در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت کند.

یک سخنگوی پیشین ترامپ و دو تن از اعضای جمهوری‌خواه کنگره اعلام کردند که با توجه به سازوکار خروج آمریکا از بایدن، ترامپ به این نتیجه رسیده است که باید وارد گردونه انتخاباتی شود.

«مت گیتز»، نماینده فلوریدا در مجلس نمایندگان، در این رابطه گفت: «ترامپ معتقد است بایدن شکست خواهد خورد و می‌خواهد با او مبارزه کند.»

«جیسون میلر»، سخنگوی پیشین کازار انتخاباتی ترامپ نیز گفت که حضور وی در انتخابات آینده ۲۰۲۴ کمابیش قطعی است.

جیم جوردان، نماینده ایالت اوهایو در کنگره آمریکا هم اخیرا در پاسخ به این سوال که آیا از نظرش ترامپ مجددا برای ریاست جمهوری نامزد می‌شود گفت: من میدانم این اتفاق میفتد.

بر اساس یک ویدیوی منتشر شده از سوی یک خبرنگار به نام لورن ویندسور، جیم جوردان اظهار کرد به زودی ترامپ نامزدی‌اش برای ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ را اعلام خواهد کرد.

جوردان ادامه داد: من دیروز با او صحبت کردم. او بعد از همه این دیوانگی‌های رخ داده در افغانستان آماده اعلام آن است.

گائتز خاطرنشان کرد که ترامپ برای آنکه زود کاندیداتوری‌اش را اعلام کند شتاب نمی‌کند زیرا "پایگاه حامیان او به درستی به او وفادار هستند. و یک قاعده خوب در سیاست این است که برای زمانی کوتاه و لازم کاندیدا باشید."

یک مقام نام برده نشده سابق دولت ترامپ هم بیان کرد، مدیریت ناشیانه بایدن بر روند خروج از افغانستان، عزم رئیس جمهور سابق برای پیروزی مجدد در انتخابات را "تشدید نکرد" بلکه "آمریکایی‌ها را نسبت به انتخابشان متقاعد ساخت".



سیاوش September 8, 2021 08:36 AM

ترامپ کابوس آخوندهای کثیف حاکم بر ایران است و امیدوارم این کابوس برای آخوندهای فاقد شرف و شعور به حقیقت بپیوندد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush September 8, 2021 01:52 PM

همانطور که مردم ایران باید اسلام را تجربه می کردند، الزامی بود که مردم آمریکا هم تجربه دمکراتهای بدون ماسک را بکنند تا همگی از خواب بیدار شویم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: