آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 14 دی ماه 1399 = 03-01 2021

بازداشت چهار عضو یک خانواده در کاشان و اصفهان

خبرگزاری هرانا – با گذشت حدود یک ماه از دستگیری اکبر شب زنده دار، کبری محمدی، حنیف شب زنده دار و سعید شب زنده دار، چهار عضو یک خانواده در کاشان، این افراد کماکان در بازداشتگاه اداره اطلاعات اصفهان و زندان کاشان در بازداشت بسر می‌برند. این شهروندان در تاریخ ۱۷ آذرماه امسال توسط نیروهای وزارت اطلاعات در کاشان بازداشت شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز شنبه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۹، با گذشت حدود یک ماه از بازداشت چهار عضو یک خانواده در کاشان، این افراد کماکان به صورت بلاتکلیف در بازداشت بسر می‌برند.

روز دوشنبه ۱۷ آذرماه امسال ماموران وزارت اطلاعات در قالب گروه‌های ۱۰ تا ۱۵ نفره به منزل و محل کار اکبر شب زنده دار و همسرش کبری محمدی و دو پسر آنها به نام‌های حنیف شب زنده دار و سعید شب زنده دار یورش برده و آنها را بازداشت کردند.
ماموران پس از بازداشت اقدام به تفتیش منزل و محل کار این شهروندان کرده و برخی از وسایل شخصی آنها ازجمله تلفن همراه، کامپیوتر و … را ضبط کرده و با خود بردند.

از میان این شهروندان اکبر شب زنده دار و حنیف شب زنده دار به بازداشتگاه اداره اطلاعات اصفهان منتقل شده‌اند و کبری محمدی و سعید شب زنده دار نیز در زندان کاشان بسر می‌برند.
از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این شهروندان تا زمان تنظیم این گزارش اطلاعی در دست نیست.

اکبر شب زنده دار، ۶۵ ساله، کبری محمدی، ۶۰ ساله، حنیف شب زنده دار، ۳۹ ساله و سعید شب زنده دار، ۳۶ ساله هستند.

کبری محمدی، مادر خانواده از بیماری رنج می‌برد و همسر سعید شب زنده دار نیز در روزهای آخر بارداری است و این امر در با توجه به تداوم بازداشت این شهروندان باعث نگرانی و افزایش مشکلات نزدیکان آنها شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: