آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 10 دی ماه 1399 = 30-12 2020

مقامات حکومتی به‌جای کلنگ‌زنی ، بیل به دست بگیرند

رئیس شورای شهر سابق نیکشهر گفت: اهالی روستاهای شهرستان نیکشهر در استان سیستان و بلوچستان علاوه بر مشکل نداشتن شناسنامه از کمبود آب شرب و مشکلات بهداشتی و درمانی در رنج هستند.

عبدالعزیز بلوچ‌زهی اظهار داشت: بیش از 20 سال است که در مدیریت شهری استان سیستان و بلوچستان مسئولیت داشتم در در طی این سال‌ها هرچه برای مشکل شناسنامه دار شدن مردم منطقه تلاش کردم متاسفانه بی ثمر بود. متاسفانه مسئولان ما ظرفیت انتقاد ندارند و مدام دوست دارند از آنها برای کارهای نصفه نیمه و یا انجام نشده تعریف کنند.

رئیس سابق شورای شهر نیکشهر عنوان کرد: آذری جهرمی به استان ما سفر کرد و قول داد تا پایان سال مشکل وضعیت ارتباطات استان را برطرف کند. آقای وزیر شما قبلا کجا بودید که مشکلات خطوط ارتباطی ما را حل کنید؟

به گزارش ایلنا، بلوچ زهی در پایان افزود: مسئولان شعارها را کنار گذاشته و به مشکلات مردم سیستان و بلوچستان رسیدگی کنند .بیخودی پروژه‌ها را برای افتتاح کلنگ نزنند بلکه برای ساختن و عمل به وعده‌هایشان بیل به دست بگیرند. اگر به فکر مشکلات مردم هستند با احساسات مردم بازی نکنند و با وعده‌های توخالی آنها را امیدوار نکنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: