آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 9 آبان ماه 1399 = 30-10 2020

درآمد سرانه در ایران به حد ۵۰ سال قبل برگشته است

یک عضو اتاق بازرگانی تهران می‌گوید که مهم‌ترین عامل تحولات جمعیتی در ایران مسئله اقتصاد است. وی اذعان کرده که درآمد سرانه کشور به حد ۴۰ تا ۵۰ سال قبل بازگشته و این دلیل اصلی کاهش نرخ باروری است.

حسن فروزان‌فرد هشدار داده که کاهش جمعیت اولین زیان خود را در صندوق‌های بازنشستگی نشان خواهد داد: «این صندوق‌ها زمانی پایدار می‌مانند و رشد می‌کنند که یک روند منطقی در ورود و خروج داشته باشند‌. از طرف دیگر به واسطه ظرفیت‌های بهداشتی و آگاهی عمومی که به وجود آمده طول عمر مفید افراد در جامعه در حال افزایش است. این دو موضوع کنار هم نشان‌دهنده ‌یک فاجعه در زمینه سازماندهی صندوق‌های بازنشستگی است.»

او افزوده که "فرصت طلایی" پس از انقلاب ۱۳۵۷ و جنگ عراق و ایران برای توسعه جمعیت، بر اثر "ناتوانی‌های مدیریتی" از دست رفت.



راست بگویید October 31, 2020 12:28 AM

شیادهای وقیح بگویید به دوره قاجار وطنفروش و عیاش برگشتیم و گرنه پهلوی هر کاری از دستش برمیامد برای این خاک و مردمش خدمت کرد و حتی از تاج و تخت خودشان برای جلوگیری از ویرانی ایران گذشتند و قدرت را برای ایران و ایرانی رها کردند!سرنگونی شما دیر یا زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد پس عاقل باشید و کمتر بر آتش هیزم خشم مردم اضافه کنید و سعی نکنید مردم را خشمگین کنید تا پراکنده و زودتر از موقع قیام کنند چون پایان بازی ای که شما شروع کرده اید دست شما نیست! خیلی ابله اید که فکر میکنید حاضر و آماده هستید برای جلوگیری از انقلاب مردم! این مردم همانطور که ذهنشان زمان شاه فقط سرنگونی شاه را میخواست و بالاخره انجام داد و عاقبتش را دید، خیلی شدیدتر از آن خواهان سرنگونی شماست و ظلمهایی از شما دیده اند که نابخشودنیست پس یقین بدان گریزی از سرنگونی شما نیست!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: