آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 9 مهر ماه 1399 = 30-09 2020

آمریکا ۱۷شخص و نهاد رژیم سوریه را تحریم کرد


وزارت امور خارجه آمریکا امروز از تحریم ۱۷ شخص و نهاد وابسته به رژیم سوریه خبر داد و اعلام کرد: ایالات متحده ۱۷ لیست‌گذاری به‌منظور تحریم بخشی از فعالیت مداوم رژیم سوریه برای حفاظت از غیرنظامیان سوریه را اعلام می‌کند. این لیست‌گذاری به‌منظور حسابرسی از اسد و پشتیبانانش به‌خاطر جنایات آنها صورت می‌گیرد.

وزارت‌ خارجه آمریکا اعلام کرد در کنار ۱۴ لیست‌گذاری اعلام شده توسط وزارت خزانه‌داری که سرمایه‌داران فاسد، مقامها و شرکتهای وابسته به اسد را هدف قرار می‌دهد، این وزارتخانه هم‌چنین ۳نهاد دیگر شامل سپاه پنجم ارتش سوریه و شبکه‌ ای از شرکت های شخصی غیرقانونی اسد را در لیست تحریم‌ها قرار می‌دهد.



ایرانی October 1, 2020 12:55 AM

تا به حال از لجن ج ا مدارا با زندانیان سیاسی و خانوادشون رو خواستم فشار رو بیشتر کردند حالا از آقای ترامپ و دولت آمریکا میخوام تمام سیستم فاسد قضایی و قوه قهریه رژیم را تحریم کند و سرشناسترین قصابها و سرکوبگران را تحت پیگرد قضایی آمریکا قرار دهند این ج ا جنایتکار و اشغالگر عامل ارعاب و خشونت و سرکوب بیرحمانه مردم به درخواست انسان دوستانه و عدالت مدار اهمیتی قائل نمیشوند این لجن و جنایتکار تاریخ بشریت فقط زبان قدرت و زور را میفهمد و بس! از کشتار و نسل کشی و مرگ مظلومانه ایرانیان زیر چکمه های استبداد ج ا جلوگیری کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: