آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 9 مهر ماه 1399 = 30-09 2020

واکنش آخوند دروغگو به مناظره انتخاباتی آمریکا

روحانی امروز در جمع اعضای دولت خود گفت: مناظره شب گذشته کاندیدا‌های ریاست جمهوری آمریکا نشان داد که آمریکایی‌ها به چه اوضاعی گرفتار شده اند.

روحانی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در شرایطی هستند که هر روز یک توطئه ایجاد می‌کنند، گفت: آمریکایی‌ها از یک طرف بدترین وضعیت را در کرونا داشتند و از طرف دیگر بدترین بیکاری امروز دامن آن‌ها را گرفته و از طرف دیگر ناآرامی‌های داخلی در این کشور از شرایط قبل بدتر است و در سیاست خارجی هیچ چیز هم به دست نیاورده اند.

روحانی گفت: کشوری که این همه مشکلات دارد طبیعی است که این مشکلات را بخواهد به دنیای بیرون منتقل و علیه جمهوری اسلامی هم توطئه کند.


پاسخ یک تحلیلگر داخلی به دروغ های وقیحانه روحانی

روحانی در پاسخ به انتقادها در باره اوضاع بحرانی کشور گفته: مردم كاخ سفید را نفرین کنند، ما مقصر نیستیم!

روحانی گفت: مردم برای کمبود و مشکلات اگر می‌خواهند لعن و نفرین کنند، این لعن و نفرین آدرسش کاخ سفید در واشنگتن است، کسی به مردم آدرس اشتباه ندهد. مردم باید در این سال‌ها زندگی راحت‌تر و آسانتری می‌داشتند، می‌بایست دلار به قیمت معقول بود، اجناس، قیمت معقول داشت؛ همه این جنایت‌ها بر گردن کاخ سفید است. جمهوری اسلامی هیچ کوتاهی نکرده و بر سر قول خود مانده است و این را دنیا می‌گوید.آمریکا در ۳ سال گذشته ۱۵۰ میلیارد دلار به ما خسارت وارد کرده است.

در همین زمینه احمد زیدآبادی در یادداشتی در كانال تلگرامی خود نوشت: حسن روحانی گفت: "مردم برای کمبود و مشکلات در کشور اگر می‌خواهند لعن و نفرین کنند آدرسش کاخ سفید در واشنگتن است. آدرس اشتباه کسی به آن‌ها ندهد." پس ای الهی که کاخ سفید در آتش بسوزه و به خاکستر تبدیل بشه! الهی ترامپ به روز سیاه بشینه! الهی جارد کوشنر جیز جگر بزنه! الهی پمپئو به اجدادش در گورستان کانزاس ملحق بشه! الهی هر چه درد و بلا در این دنیاست بیفته به جون منوچین! الهی آتش به قبر بابای الیوت آبرامز بباره! الهی برایان هوک گور به گور بشه! الهی هیچکدامشون یه روز خوش به عمرشون نبینند! الهی یک قطره آبِ خوش از گلوشون پایین نره! الهی بی‌خانمان بشن و در متروهای واشنگتن و نیویورک گدایی کنن!الهی الهی الهی....حالا آقای روحانی راضی شد یا اینکه باید ادامه بدیم؟

زیدآبادی نوشت: خب، حالا این چه مشکلی از آن "کمبودها و مشکلات" کشور حل کرد؟ حالا این شد سیاست؟ این شد تدبیر؟ این شد نحوۀ درستِ ادارۀ یک مملکت؟ این شد شیوۀ حکمرانی خوب؟ این شد طرزِ زمامداری در قرن 21؟ این شد برنامۀ توسعه؟ این شد رهایی جوانان از اسارت بیکاری؟ این شد ایجاد اشتغال؟ این شد تولید؟ این شد بهبود کیفیت زندگی؟ این شد سرمایه‌گذاری‌های زیربنایی؟ این شد حفظ محیط زیست؟ این شد تعامل سازنده با دنیا؟ این شد بازی پیچیده در یک دنیای در هم تنیده و به هم پیوسته؟ این شد تأمین منافع ملی در صحنۀ بین‌المللی؟ یعنی در حالی که تمام کشورهای دنیا می‌کوشند تا در رقابت‌های تنگاتنگ و نفس‌گیر اقتصادی و تکنولوژیک، گوی سبقت را از هم بربایند و گامی پیشتر روند، کار ما ایرانیان باید لعن و نفرین باشد به سران کاخ سفید؟ هنر و توان ما ایرانی‌ها در حد عجایز است؟


سخنرانی روحانی شاهکار دروغ‌پردازی بود

روحانی چند روز پیش در نوار ضبط ‌شده‌ای که به ‌مجمع عمومی سازمان ملل ارسال شده بود، به ‌تبلیغات مضحک و سراسر دروغ و وارونه ‌گویی پرداخت و آنچه از دروغ و شیادی در چنته داشت به‌طور مجازی روی تریبون سازمان ملل ریخت.

روحانی گفت: ما را به ‌دروغ متهم به ‌تلاش برای ساخت سلاح هسته‌ ای می‌کنند. اما آمریکا نه می‌تواند مذاکره را بر ما تحمیل کند و نه جنگ را..

روحانی سپس ایران آخوند زده را کهن‌ترین دمکراسی منطقه توصیف کرد و گفت که به مردم‌سالاری موجود در جمهوری اسلامی افتخار می‌کند و به دمکراسی در جمهوری اسلامی می‌بالد.

روحانی در ادامه برای جمهوری اسلامی دست گدایی دراز کرد و گفت: چنین نظامی شایستهٔ تحریم نیست، جواب صلح جنگ نیست..

روحانی در پایان نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را برای نظام بی‌اهمیت دانست و گفت که جمهوری اسلامی ابزار چانه زنی داخلی و انتخاباتی آمریکا نیست و هر دولتی که در آمریکا انتخاب شود، به ناچار تسلیم تاب‌آوری ملت بزرگ ایران خواهد شد.

در همین حال سفیر آمریکا در سازمان ملل پس از سخنرانی ویدئویی روحانی، طی توئیتی نوشت: سخنرانی امروز رئیس‌جمهور رژیم ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد شاهکار دروغ‌پردازی بود. روحانی از موارد نقض آشکار و گسترده منشور سازمان ملل حرف زد، اما گویا وارونگی این واقعیت را به هیچ‌وجه درک نکرده است.

سفیر آمریکا در سازمان ملل در پایان توئیت خود از هشتگ ریاکاری(hypocrisy) استفاده کرد.


شده‌ایم چوپان دروغگو و... اسلام را هم بدنام كرديم

بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان در ایران از کاهش جدی اعتماد مردم به حاکمیت می‌گویند و در چنین شرایطی مردم شاهدند که نهادی همچون بنیاد مستضعفان که نام قشر مستضعف جامعه را یدک می‌کشد، به یکی از ثروتمندترین نهاد‌های حاکمیتی تبدیل شده است.

روزنامه اعتماد در مطلبی در این باره نوشت: کاهش اعتماد مردم به حاکمیت حرف امروز و دیروز نیست و سال‌هاست که بسیاری از تحلیلگران و ناظران از این مهم سخن به میان می‌آورند و نتایج سوء نوع نگاه حاکمیت و برخی مسئولان به جامعه را متذکر می‌شوند ولی پس از برخورد با معترضان آبان‌ماه ۹۸ و عدم اعلام تعداد دقیق و تفکیک شده بازداشت‌شدگان و جان‌باختگان، یک‌باره مشکلات تشدید شد شرایطی که با انهدام هواپیمای مسافربری اوکراینی و عدم اعلام حقیقت تا ۳ روز تشدید شد و حالا و در اوج بحران‌های اقتصادی، موجبات انتقاد چهره‌هایی را فراهم آورد که در عرف سیاست «خودی‌ها» تلقی می‌شوند.

این منبع نوشت: یکی از این چهره‌ها شاید «احمد توکلی» باشد. نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و از کهنسالان مورد اعتماد نهاد‌های حاکمیتی و مجموعه نظام که با اشاره به اظهارات اخیر رئیس بنیاد مستضعفان می گوید: مقوله اعتماد مردم تابع عوامل و علل متفاوتی است و کاهش جدی آن، به‌دلیل اقدامات یک فرد و یک نهاد نیست. مگر مردم امروز مثلا، به سازمان اداری وزارت راه و شهرسازی اعتماد دارند؟ نخیر! می‌گویند آنجا نیز بخور بخور صورت می‌گیرد که تا اندازه‌ای راست هم می‌گویند. مگر امروز مردم به بانک مرکزی که برخی در آن ۲۷ میلیارد دلار ارز گرفتند و فقط بخشی از آن را پس دادند، اعتماد دارند؟ نخیر، ندارند! مردم این اقدامات را نتیجه سوءتدبیر و سوءمدیریت حکومت می‌دانند.

توکلی گفت: به‌طور کلی باید گفت که این قبیل بی‌اعتمادی‌ها و ایجاد چنین شرایطی، نتیجه تراکم مسائل و انباشت دلخوری‌های بسیار است. امروز شرایط به‌واسطه همین تراکم و انباشت هزار و یک معضل، چنان شده که هرچه بگوییم، مردم می‌گویند که «دروغ است»! باید بپذیریم که ما به مردم دروغ گفتیم که حالا مردم به این نتیجه رسیده و به ما می‌گویند «دروغگو»!

وی افزود: ما شده‌ایم چوپان دروغگو و باید بپذیریم که اعتماد مردم به ما مسئولان در قیاس با گذشته بسیار کمتر شده است و در این میان اسلام را هم بدنام كرديم.



شاپور September 11, 2020 07:07 PM

روحانی با وجود بیسوادی، مدرک جعلی، حماقت ذاتی و آخوند بوده و از مادر بخطا ترین و بیرحم ترین قشر می‌باشد
سالیان در رأس امنیتی ترین قدرت کشور قرار داشته و برای او حذف ایرانیان در گروههای هزار نفری و بیشتر، بمانند آب خوردن است
ایرانیان با پشت گوش انداختن و امید واهی به اصلاح شدن امور تا بحال دست روی دست گذاشته و کار را بدینجا کشاندند
حال این هیولای شیعه بجانشان افتاده و درست بمانند ضحاک در شاهنامه، هرشب چند جوان برومند را قربانی میطلبد
گیرم که چند نفر را با طوفان توییتری نجات دادند بعدش چه ؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام September 23, 2020 07:17 AM

یادمان نرود روحانی همان بی پدری است که به خمینی لقب امام داد این مردک اولین کسی آخوندی است که باید آویزان شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهار September 26, 2020 04:07 PM

آخه آخوند که یک عمر کارش کنترل کردن کمر به پایین مردم هست و فضولی و دخالت در فسمت پایین تنه از علم اقتصاد چه میفهمه که ازش انتفاد بشه وای به اون مردمی که به این دلقک رای دادن اونها هم شریک اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


اسمال در نیویوک September 26, 2020 05:13 PM

اینهمه مفت خور و کاسه لیس و لمپین حقوق بگیر های نجومی دورش نشستند خفه شدن بهش نمیگن مردم دارند به ریشمون که پر شپش و کنه هست می خندند حیا نمیکنی هر روز و هر روز دروغ میگی فکر میکنی همه مردم مثل ما گاگولی ها هستند عین بُز سرمونو تکون میدیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا September 26, 2020 06:08 PM

این اخوند شیاد دوروغگو که در تمام تصمیم‌های جنایتکارانه رژیم شریک بوده , شب که می‌رود خانه از زن و بچه ها یش خجالت نمیکشه که اینهمه دوروغ می‌گوید و یا آنها هم از همان قماشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار September 27, 2020 02:53 AM

روحانی انگلیسی، اتفاقا مردم چهل و یک سال است که کاخ سفید و جیمی کارتر و انگلیس و فرانسه و آلمان و روس را نفرین می کنند چون چهل و یک سال است که آنها شما آخوند‌های گردن شکسته را روی دست مردم ایران گذشته‌ا‌ند *

اما وقتی سخن از دخل و خرج مردم در میان است، مردم فقط دزدان بزرگ سر گردنه در جمهوری اسلامی را نفرین می کنند * شما دزد‌های سر گردنه با پول نفت مردم ایران چه کردید و خرج کجا‌ها کردید؟ آهان خرج لبنان و ونزوئلا و سوریه و عراق و فلسطین و و و کردید * تا اون انگلیس گردن شکسته هست شما هیچ وقت تحریم نبودید * همین دیروز وزیر امور خارجه آمریکا آقای پمپئو گفت "ما از این پس اجازه نمی دهیم جمهوری اسلامی در جهان تجارت کند * این حرف یعنی چه؟ یعنی اینکه تا امروز جهان در پشت پرده به شما آخوند‌ها یاری می رسانده و شما راحت تجارت می کردید *

گزارش یا اعتراض به این نظر


دروغ و ارعاب و سرکوب و نسل کشی September 27, 2020 05:29 AM

اتفاقا من نفرین میکنم ولی جد و آباد خمینی و باعثان 57 چه داخلی و خارجی رو! چهرتون رو به دنیا نشون میدیم و میگیم ما با شما اهل توحش و جنایت و فساد هیچ نکته اشتراکی نداریم و ما اگه روز روشن باشیم شما شب تاریک هستید! ما اهل صلح و دوستی با خودمان و دیگران هستیم چرا که با وجود تفاوت اقوام و زبان و مذهب و غیره نه تنها اختلافی با یکدیگر و دیگران نداریم بلکه قبل از قومیت و دین یا عقیده همگی خود را در درجه اول ایرانی میدانیم و ایرانیها فارق از هر چیز خانواده واحدی هستند که حامی یکدیگرند آرامش و امنیت را برای خودمان و دنیا میخواهیم ملا عاشق خشونت و خونریزی و جنگ و تحریم و تنش هست ولی به خدا قسم ما ملتی صلحجو هستیم که نه آزار میرسانیم به کسی و نمیخواهیم آزار هم ببینیم خواهان صلح و رعایت حقمان در دنیا و امنیت و آرامش و پیشرفت و علم و شادی هستیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی September 27, 2020 04:13 PM

نفرین های زید آبادی را خواندم ازجنس نفریتهائی بود که وقتی بچه بودیم مادرها نثارمان میکردند نه ازعمق وجودشان که برای خنک شدن دلشان وفرونشستن عصبانیت شان نفرین های زید آبادی هم ازهمان نفرین های آشنا وسنتی بود که مادران ومادر بزرگها میکردند ولی من میخواهم یک نفرین متفاوت که بیشتر یک آرزوی ملی است را نثار حسن روحانی وهمه مسئولان نظام جمهوری اسلامی بکنم اینکه امیدوارم با حمایتهای همه جانبه ترامپ از مبارزات ملت ایران بتوانیم نظام جهنمی وپلید و کریه و خونخوار و دزد و تحتلاسگروآدمکش جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم و نفر به نفرشان را نه به سیخ بکشیم، که تحویل دادگاههای صحرائی بدهیم وبرای نابودی فرهنگ اسلامی شان کاری بکنیم کارستان تا یکبار برای همیشه پرونده این فرهنگ منحوس وضدایرانی وضد بشری بدرازنای تاریخ مختومه اعلام شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: