آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 22 تیر ماه 1400 = 13-07 2021

نسخه کیهان خامنه‌ای برای فرزند آوری؛ سختگیری به ...

همزمان با تلاش های گسترده باند حاکم برای افزایش ازدواج و فرزند آوری کیهان خامنه ای پیشنهاد تازه مطرح کرده و می گوید باید برای افراد مجرد سختگیری اجتماعی ایجاد کرد.

این روزنامه از تغییر سبک زندگی مردم انتقاد کرده و نوشته است: "مقایسه سی چهل سال گذشته با زمان حال، ما را به تفاوت عمیقی که در نگاه‌ به ازدواج ایجاد شده واقف می‌سازد. چرخش دیدگاه جامعه از باورهای اصیل در ازدواج و ازدیاد نسل به سوی ترجیح مجرد ماندن و در برخی از اقشار، همزیستی با حیوانات، زنگ خطری است که دیری‌ است نواخته و شنیده شده اما کاری اساسی و بنیادین برای اصلاح آن صورت نگرفته است."

کیهان خامنه ای در ادامه به تندی از سلبریتی ها و نقش آنها در تغییر سبک زندگی مردم انتقاد کرده و نوشته است: «امروز دیگر کسی تعجب نمی‌کند که وقتی مجری در مجموعه‌ سؤالات مبتذل خود، از یک سلبریتی بپرسد چرا ازدواج نمی‌کنی او پاسخ دهد دوست دارم شناسنامه‌ام سفید باشد!! به همین راحتی! و رسانه ملی نیز بی‌محابا و بدون آسیب‌شناسی، این خوراک را در طَبق خانواده‌ها قرار دهد. با توجیه آنکه مثلا شوخی و مزاحی شده است.»

این روزنامه حکومتی نوشت: سهم سلبریتی‌ها در ایجاد این بازار مکاره کم نبوده و نیست و بخش اعظمی از بهنجار انگاشته شدن چنین فرهنگ بی‌ریشه وارداتی متوجه این گروه است.

کیهان خامنه ای از سبک زندگی برخی چهره های مشهور انتقاد کرد و نوشت: «آنان ازدواج می‌کنند و پس از مدت کوتاهی به سادگی از هم جدا می‌شوند. سپس از ازدواج دوم و سوم خود در رسانه‌ها و فضای مجازی پرده برمی‌دارند. استهزای امر مقدس زناشویی و رسمیت بخشیدن به سستی بنیان خانواده از این واضح‌تر؟ و این تازه همه ماجرا نیست و سرگذشت همزیستی سلبریتی‌ها با حیواناتِ موسوم به خانگی، پرده دیگری از فیلمنامه بلندِ قبح‌زدایی از زشتی‌هاست. آنان با سگ و گربه‌ و حیوانات وحشی و کریه‌المنظر عکس و فیلم می‌گیرند و آن را در فضای مجازی منتشر می‌سازند و این حیوانات را پسر و دختر خود خطاب می‌کنند.»

این روزنامه در ادامه یادداشت خود وضعیت را بحرانی توصیف می کند و با اشاره به هماهنگی قوا در دولت جدید چند پیشنهاد مطرح کرده که برای اقدام فوری در دستور کار قرار گیرد از جمله -گذاشتن مشوق‌های متعدد برای ازدواج جوانان و انواعی از سختگیری اجتماعی برای افراد مجرد.


مسوول اصلی کاهش رشد جمعیت کشور خامنه ای است

عباس عبدی روزنامه نگار و تحلیلگر در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: وضعیت رشد جمعیت در ایران مطلوب نیست. به همین علت باید فکری اساسی برای آن کرد. ولی نه از این ایده‌های نابخردانه‌ای که در حال طرح و حتی اجرا است. جمعیت موضوعی است که هرگونه سیاستی که امروز درباره آن اتخاذ و اجرا شود آثارش دو دهه بعد آشکار خواهد شد.

وی افزود: مسوول اصلی کاهش رشد جمعیت کشور اصولگرایان طرفدار رشد جمعیت هستند (خامنه ای). آنان مسوول کاهش تولید و درآمد کشور و فقر عمومی هستند و این عوامل ریشه اصلی کاهش رشد جمعیت است. با سیاست‌های اقتصادی کنونی و نیز سیاست خارجی غیر مفید و نیز دستورات اداری کسی بچه‌دار نخواهد شد. با این کار‌ها جز وقت تلف کردن و عرض خود بردن و برای مردم زحمت درست کردن کار دیگری نمی‌توانید انجام دهید.



جمعیت غمزده January 19, 2021 11:23 AM

در این مکان که جمعیت موجود همیشه در غم بسختی زندگی میکنند و حتی به آب و هوای سالم دسترسی ندارند عاقلانه نیست که موجودی دیگر را به این مکان آورد وضعمون بی رحمانه خیلی خراب است، خیلی خراب

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا May 10, 2021 10:44 AM

وقاحت و دروغ جنایت یکی از خصوصیات اخوند و اخوند زاده است , ولی ملت ایران تا این حد از این قوم جنایتکار اجنبی شاهد نبوده
فرزندان و کودکان این ملت را با تیربار و فشنگ جنگی در خیابان های وطن به قتل میرسانند و درو میکنند , پس از آن این قوم کودک کش و ولی ادم کشان جهان دستور میدهد فرزند بیشتری درست کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


طغیان May 10, 2021 10:48 AM

حال بر فرض محال این کار انجام گیرد در بیابان های برهوت به شما ده هزار زمین هم بدهند چکار خواهید کرد این مصوبه باید از مجلس بگذرد و هیچ اعتباری ندارد گول نخورید ده ها برابر این زمین باید خرج کنید اگه بشه ؟؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


اسمال در نیویرک May 10, 2021 08:06 PM

باانکی پور که باندازه یک دانیکی شعور نداری هدفت خ مالی اربابته شما مجلسیان کارتون وردار و ورماله اینه چون ارباب شما را به پول و مقام رسانده تحت امر ارباب هم عمل میکنید 150 متر زمین تو کویر بدئرد عمت میخوره اولا >>>دوما" این بچه با تورم کنونی توان بزرگ کردنش را دارند سوما بهیچ کس ربطی نداره کی بچه دوست داره کی نداره دست از سر خانواده ها بردارید

گزارش یا اعتراض به این نظر


اسمال در نیویرک May 10, 2021 08:19 PM

نماینده مثلا مجلس که معلوم نیست از کدام گوری سر دراوردی
چرا زمانیکه 1500 نوجوان را باسدار ها با گلوله مستقیم بمغز و قلبشان کُشتن تو کدوم گوری بودی که اعتراض بکنی
رمانیکه یک هواپیمای مسافر بری را پاسداراتون با شلیک موشک خاکستر کردن کدان چاه موالی بودی که بفهمی بازماندگانشا چه میکشند
حالا ماله کش اربابت شده کا همه این جنایت ها را خودش دخیل بوده ( آتش به اختیار)

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا July 13, 2021 03:50 PM

مردک بازجوی کثیف , که هنوز به قرن ۲۱ وارد نشدی , مردم بچه درست کنند که آن رهبر جنایتکار , بیمار روحی , بچه های مردم را در کف خیابان به تیربار ببندد
این اخوند جنایتکار با کمک بشار اسد جانی , ۱۰۰۰۰ کودک سوری را به قتل رسانید
حالا شما جانیان شیعه , گوشت دم توپ میخواهید , آخر وقاهت و جنایت و دروغ گوی بس است
جای شما جنایتکاران در روی صندلی های دادگاه لاهه آست
ملت ایران انتقام کودکان کشته شده بدست شما جانیان را خواهد گرفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: