آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 28 خرداد ماه 1400 = 18-06 2021

سردترین انتخابات رژیم؛ گوش کنید به صدای مردم ایران

رادیو بین المللی فرانسه در گزارشی گفت: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رژیم ملاها در حالی برگزار می‌شود که علاوه بر تحریم‌های آمریکا، این بار اکثریت رای‌دهندگان نیز این انتخابات را تحریم کرده‌اند.

شبکه خبری العربیه نیز گفت: سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در ایران که با توجه به فراخوان‌های گسترده برای تحریم و کمپین‌های عدم مشارکت، به «سردترین» انتخابات جمهوری اسلامی توصیف شده است، صبح روز جمعه آغاز شد.

خبرگزاری رویترز امروز صبح در خبری که مخابره کرد نوشت: انتظار می‌رود بسیاری از مردم به‌علت نارضایتی از مشکلات اقتصادی و حاکمیت تندرو، به این انتخابات بی‌اعتنا باشند.

خبرگزاری فرانسه هم گزارش داد: انتظار می‌رود پس از یک دوره مبارزات بی‌رونق، میزان مشارکت به پایین‌ترین سطح سقوط کند.

واشنگتن پست هم امروز در گزارش مفصلی از جمله نوشت: یک زن معلم بازنشسته در تهران، گفت زمانی که به یک کاندید اصلاح‌طلب در آخرین انتخابات ریاست‌جمهوری رأی داد به امید ”یک تغییر اندک“ بود. این بار اما او اصلاً چنین ابهامی در مورد انتخابات روز جمعه ندارد و مانند بسیاری از مردم قصد رأی دادن ندارد...او می‌گوید تمامی کسانی که او می‌شناسد تصمیم گرفته‌اند انتخابات را تحریم کنند.

بسیاری از گزارش های تصاویری که تا این ساعت در شبکه های اجتماعی منتشر شده از تحریم سراسری نمایش انتخابات توسط مردم ایران حکایت دارد.

محسن کدیور از شاگردان آیت الله منتظری در یک رشته توییت دلایل عدم شرکت در انتخابات را توضیح داده است؛ از جمله آن که جمهوری اسلامی "اصلاح‌‌ناپذیر" است.

فیلم زیر: گوش کنید به صدای مردم رنجدیده ایران





www.youtube.com/watch?v=R93h6YKsEKk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایرانی June 19, 2021 12:05 AM

اتحاد ملت ایران مبارک باشد!تمام استبدادها و دیکتاتورها باید از ج ا آمار ساختگی را یاد بگیرند، که چگونه زیر 5 درصد را به 50 درصد تبدیل کنیم! گرچه رسانه های فارسیِ انگلیس سعی کردند انتخابات را به برخی مخالفان ربط دهند و از آنها به عنوان پیروز نام ببرند ولی هر کس که رای نداد خودش میداند چه چیزی میخواهد! خباثت برخی رسانه های داخلی و خارجی مثال زدنی هست! مردم ایران نماینده سخنگویی در خارج ندارند که قدم بعدی در اختیار او باشد پس قدم بعدی هم در ایران هست و منتظر باشید! دیگر هیچ قدرتی در دنیا قادر نیست مهره مورد نظر خود را به ایرانیان تحمیل کند پس دنیا باید تسلیم قدرت و خواستهُ ایرانی در مورد ایران باشند و نمیتوانند اعمال نفوذ یا قدرت کنند! ققنوس ایران از خاکسترش متولد شده!

گزارش یا اعتراض به این نظر


bahareh June 24, 2021 04:18 PM

کاربرها و کسانی که برای دیگران باید و نباید بسیار میکنند، از جملۀ آنانی هستند که خودشان، دست به هیچ اقدامی ،جز حرّافی و پرگوئی، نمیزنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: