آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 9 دی ماه 1398 = 30-12 2019

جمله معروف "داریوش" برای امروز راهگشاست

به گزارش همشهری، سعید حجاریان معتقد است جمله منسوب به داریوش کبیر که «خداوند این سرزمین را از دروغ و خشکسالی دور نگه دارد» برای ایران امروز راهگشاست و پشت بندش تأکید می‌کند که بدون نفت و فساد می‌شود کشور را اداره کرد، اما با دروغ نمی‌شود.

او اعتراضات اخیر را ناشی از کاهش سرمایه اجتماعی می‌داند و بر این باور است که در اعتراضات اخیر مردم مستاصل در خیابان‌ها یکدیگر را پیدا کردند.

حجاریان همچنین درباره تأکید طیفی از اصلاح‌طلبان بر برگزاری انتخاباتی آزاد در آستانه انتخابات مجلس یازدهم برای ترمیم اعتماد عمومی می‌گوید: برای ما مسئله انتخابات مانند قصه آزادی بیان است. آزادی بیان و ابراز عقیده وجود دارد، اما آزادی پس از بیان مهم است؛ مانند بیانیه ۷۷نفر! به هر تقدیر می‌شود انتخابات آزاد برگزار کرد، اما آیا نمایندگان می‌توانند به هر موضوعی ورود کنند؟



آرش - صبحی December 30, 2019 02:14 PM

حجاریان بازهم بدنبال تئوری فریب مردم از طریق شانتاژ های اصلاح طلبانه است در جمهوری اسلامی نه انتخابات آزاد میتواند صورت بگیرد ونه نمایندگان انتصخابی میتوانند در موضوعات کشور ورود نمایند مگر ندیدی با محمود صادقی که یک از هزاران را گفت وزارت بدنام اطلاعات با او چه کرد حجاریان ویاران او در حوزه اصلاحات بدنبال یک فریبکاری بزرگ هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام December 30, 2019 10:54 PM

جانور اصلاح طلب حجاریان شکر میخورد که از جمله ی داریوش شاه برای حمایت از جمهوری اسلامی استفاده میکند البته این استمرار طلب حقیر یادش رفته که کلمه جنگ را در این جمله ی گوهربار به کار ببرد چرا که جمهوری اسلامی اساس و پایه اش جنگ با ایرانی و آیین ایرانشهری است و تنها با نابودی این رژیم و حامیان استمرار طلبش میتوان ایران زمین را نجات داد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: