آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 20 آذر ماه 1398 = 11-12 2019

هموطن مسیحی که در اعتراضات کشته شد+عکس

آشور کالتا، شهروند آشوری ساکن فردیس کرج در اعتراضات اخیر مردمی ایران با شلیک مستقیم نیروهای امنیتی جان خود را از دست داده است.

یک منبع مطلع در گفتگو با صدای آمریکا گفت که این شهروند مسیحی روز یکشنبه ۲۶ آبان ماه بر اثر اصابت گلوله به سینه‌اش جان خود را از دست داده است و خانواده‌اش از طریق یک تماس تلفنی ناشناس متوجه وقوع حادثه می‌شوند. البته در ابتدا به آنها گفته شده بود که وی در یک سانحه رانندگی کشته شده است.

پس از این ارتباط تلفنی، پیگیری‌های مستمر خانواده برای پیدا کردن پیکر آقای کالتا بی‌نتیجه ماند تا این که با تماس تلفنی دیگری به آنها اعلام شد که برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی مراجعه کنند.

به گفته این فرد مطلع، خانواده با مشاهده پیکر بی جان آقای کالتا در پزشکی قانونی از علت اصلی مرگ مطلع می‌شوند. بر اساس شواهد موجود دلیل اصلی فوت برخورد گلوله به قلب و خروج آن از ناحیه شانه چپ بوده است.

بنا بر اطلاعات موجود، پیکر این شهروند مسیحی با اخذ تعهد مبنی بر عدم اطلاع رسانی و برگزاری مراسمی کوچک و خانوادگی به اعضای خانواده تحویل داده شده و پیکر این شهروند آشوری در تاریخ ۲۸ آبان ماه در آرامستان (آرامگاه) آشوری و کلدانی‌های کاتولیک در اسلامشهر به خاک سپرده شده است.



آنتی آخوند December 11, 2019 11:11 AM

با آرزوی صبر برای خانواده این مرحوم و تمام کسانی که فدای آزادی شدند وابراز تسلیت به تمام بازماندگان تنها انتقام می‌تواند التیامی باشد بر دل زخمین خانواده هایی که عزیزانشان را از دست دادند و مطمئن باشید همینطور خواهد شد بایستی این چرک سرطانی ( جمهوری اسلامی)را واسه همیشه از بین برد و سوزاند

گزارش یا اعتراض به این نظر


masood December 11, 2019 11:58 AM

روزگار بد غریبی است همه جا سیاه کدر تباهی است اینها همه نشانه ی خوبی نیست { روزهای وحشت و خشم وحشت در راه است } خیلی نزدیک است و نیز باید توجه داشت : روزهای اشک نالان به زودی اتفاق خواهد افتاد خدای من

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: