آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 2 آبان ماه 1398 = 24-10 2019

اجساد کشف‌ شده در کانتینر اتباع چینی بودند

اجساد کشف‌شده در کانتینر در انگلیس متعلق به اتباع چین بودند

به دنبال کشف ۳۹ جسد در یک کانتینر در نزدیکی لندن، پلیس هم‌چنان به تحقیقات خود در اسکس ادامه می‌دهد و در پی یافتن سرنخی‌هایی است که پشت پرده ماجرا را برملا کند. پلیس می‌گوید کشته شدگان مهاجر بوده‌اند و اجسادشان به سادگی قابل شناسایی نیست. دلیل کشته شدن آنها نیز روشن نیست. رسانه‌ها احتمال می‌دهند که این افراد یخ زده باشند.به کانال دویچه وله فارسی در تلگرام بپیوندید

برخی رسانه‌های بریتانیا گزارش داده‌اند که اجساد متعلق به اتباع چین بوده‌اند. یکی از سوال‌ها در این باره این است که آیا مو رابینسون، راننده ۲۵ ساله این کامیون که اهل ایرلند شمالی است، خبر داشته که محموله کانتینر او انسان است؟ پلیس او را به ظن دست داشتن در این ماجرا بازداشت کرده است.

بنا بر اطلاعات پلیس این کانتینر بعد از ظهر سه‌شنبه ۲۲ اکتبر با کشتی وارد بندر زیبروز در بلژیک شده و نیمه شب چهارشنبه به سوی بندر پورفلیت در انگلستان حرکت کرده است. این بندر در نزدیکی منطقه صنعتی شهر گری رسیده است. شهر گری در ساحل رودخانه تیمز در شرق لندن قرار دارد.

جزئیات دقیق‌تر نشان می‌دهد این کانتینر ۳۰ دقیقه پس از ساعت ۱۲ نیمه شب چهارشنبه ۲۳ اکتبر در بندر پورفلیت از کشتی پیاده شده و به کامیون بسته شده است. کامیون ساعت یک بندر را ترک کرده است. امدادگران ساعت یک و ۴۰ دقیقه پلیس را خبر کرده‌اند اما روشن نیست چه کسی به آنها درباره وجود اجساد در کانتینر خبر داده است.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: