آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 11 شهریور ماه 1398 = 02-09 2019

شبکه صرافان قلابی پول تاجران را می دزدند

سر کوه یخ پیشتر، در ماجرای دکل نفتی گم شده بیرون زد، آنجا که عده ای کاسب ایرانی تحریم تشکیل مثلثی که یک سر آن ایران بود، سر دیگرش ترکیه و یک سرش در دوبی ، معامله ای صوری را ترتیب می دهند . این چنین است که دکلی یک جا ناپدید می‌شود . نیامده راهی جایی دیگر می شود و داستانی که حالا دیگر در برابر داستان‌های دیگر ، کوچک و قدیمی به نظر می‌رسد.

کاسبان تحریم اما تنها در ایران مستقر نیستند، فضا برای برخی مساعد شده است تا آن سوی مرزها بر این موج ناپایدار سوار شوند.

انتقال پول برای تاجر، چه وارد کننده و چه صادر کننده مهمترین بهانه است .

یک سر ماجرا می رسد به صرافی ها ، صرافی هایی که در این ماجرا چندان تقصیری ندارند و تنها در نقش واسطه عمل می کنند، آنها که قصد دارند برای پرهیز از کار غیر قانونی ، خود دست به انتقال پول نزنند. اینجاست که "صرافان خود معرف" آن سوی آب گزینه های مناسبی هستند برای به دام افتادن انها که پول می برند.

ماجرای یک انتقال

یکی از صرافان درباره معرفی صرافان ایرانی آن سوی مرز می گوید پس از آنکه دوبی کار نقل و انتقال پول تاجران ایرانی را با اخلال مواجه کرد و دست به سنگ اندازی زد، پای برخی صرافانی که در اروپا بودند، خصوصا آلمان و سوییس و غیره به اجرا باز شد . آنها با تماس با صرافان ایرانی، خود را معرفی کرده و شماره تلفن تماس و ... را می سپارند تا اگر مشتری درخواستی داشت، کار انجام شود .

سید حمید حسینی ، فعال اقتصادی و صادر کننده فراورده نفتی نیز در گفتگو با خبرآنلاین تاکید دارد از این دست کلاه برداری ها به وفور یافت می شود و در سایه تحریم یک جانبه آمریکا علیه ایران، تجارت پول ایران به یکی از سودآورترین تجارت های جهان بدل شده است چرا که تحریم ها خود عاملی برای بروز بحران هستند .

شبکه های متعددی وجود دارد متشکل از ملیت های مختلف که البته یک سر آنها به ایرانیان خارج کشور و یک سرشان به ایرانیان داخل کشور متصل است .



پلنگ ایران زمین September 2, 2019 02:33 PM

خامنه ای: آرام باشید این چیزهایی که شما می‌بینید، اینها حوادث طبیعی است اصلا نگران نباشید؛ این حوادث وجود دارد؛ اگر این حوادث نبود باید تعجّب میکردید

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو September 2, 2019 09:41 PM

بلاخره یک معادله چندین مجهولی ریاضی صرافی وتاجرحل شد ودکل نفتی هم پیدا شد وقتی داخل سبد و یا صندوق میوه یک میوه گندیده وپوسیده وجود داشته باشد طولی نخواهد کشید که تمامی میوه های ازسرایت آفت میوه گندیده همگی گندیده و پوسیده خواهند شد سالهای سال که حکومت عثمانی همانند حکومت های تازی ها کشورهای دیگرتوسط عناصربیشمارش درایران درچپاول صندوق ارزی و درامدهای نفتی وهمچنین منابع ومعادن ایران حتی شمش های طلا شرکت داشته ودارند- تاجران محترم که خودشان را ختم روزگارواقتصاد و پول شناس میدانند گه گاهی هم ازافرادی که ازآنها هم ذبل ترند چپاول میشوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: