آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 9 تیر ماه 1398 = 30-06 2019

سپاه پاسداران: انقلاب به ساحل مدیترانه رسیده

معاون هماهنگ کننده کل سپاه پاسداران در همایشی در نیشابور گفت: «بیان رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن از غرق کردن ناو‌های هواپیما بر آمریکا برای استکبار سنگین‌تر بود، این قدرت و عظمت از کجا آمده است؟

پاسدار بسیجی، محمدرضا نقدی افزود: تمام ترفند‌های طاغوت روی ایران اجرا شده، ولی نتیجه نداشته و نتیجه‌اش این است که انقلاب به ساحل مدیترانه رسیده است.

رئیسی، رئیس قوه قضائیه نیز اخیرا گفته بود: امروز در همه میدان‌ها پیروزی از آن نیروهای انقلاب است، اگر دیروز مرزها جنوب و غرب بود امروز می‌دانید مرزها کجاست؟ آن چیزی که جمهوری اسلامی به عنوان امتداد راهبردی خود تعریف کرده است، یمن و آفریقا مرزهای راهبردی است.



ایت الله قتل عام June 27, 2019 12:25 PM

ایا صدای ان جوانان بیگناه را که دررسال 67 ودردوران جنگ بیهوده با عراق قتل عام کردید راهم می شنوید یا همچنان خود را به همان خواب هزاران ساله زده اید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush June 27, 2019 01:36 PM

بله آن خوابهای خوش! در واقع بعد از همین چند روز پیش با "یک" امضای ترامپ همه اهل بیت و خود آقا جان با تمبان در فاضلاب شنا میکنند و آخوند دویست میلیارد دلاری بیت به همان آخوند دو زاری تبدیل شد؛ دمت گرم مستر پرزیدنت!

گزارش یا اعتراض به این نظر


aria June 27, 2019 02:37 PM

اینها جنازه کشته شدگان در سوریه است که در بمبارانهای اسرائیل کشته شده اند و حالا رژیم به اسم شهدای گمنام جنگ به ایران میاورد و تشییع میکند که برای خود تبلیغات کند !

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی July 1, 2019 02:56 AM

محمدرضا نقدی یا خیلی خر است و یا خودش را به خریت زده چون انقلاب از ساحل مدیترانه به ایران رسید نه برعکس و این چریکهای لبنانی و فلسطینی بودند که مزدوران خمینی از جمله چمران و لاجوردی و حریری و بادامجیان ها را تعلیم دادند و این انقلاب مزاحم از ساحل مدیترانه به ایران رسید و مردم ایران را بدبخت کرد تا جایی که گور خودمان را کنیدم و کشور ایران را با تاریخ چند هزار ساله به دستان خمینی آدمکش سپردیم و امروز از دست آخوند نمیتوانیم راحت شویم

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین July 1, 2019 02:33 PM

آنکس که نداند و نداند که نداند و نخواهد که بداند٬ حیف است چنین جانوری زنده بماند
این قدرت و عظمت از کجا آمده است؟ من بشما میگویم از کجا آمده است تنها می تواند از ژنِ برتر برآید :)

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: