آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 5 شهریور ماه 1398 = 27-08 2019

فیلم؛ دروغگوترین وزیر امور خارجە تاریخ ایران

فیلم زیر: دروغگوترین وزیر خارجە تاریخ ایران نمیداند چگونە اجاره خلیج فارس به چینی ها را توجیە کند

غارت منابع آبزی خلیج‌ فارس و دریای عمان، مسئله تازه‌ای نیست. غارت آبزیان جنوب به دلیل خیانت رژیم ملاها از 6سال پیش در دریای عمان و خلیج‌فارس آغاز شده و با شدت و حدت تمام ادامه دارد. کشتی‌های چینی کف خلیج فارس و دریای عمان را جارو می‌کنند و هرچیزی گیرشان بیاید صید می‌کنند.

خبرگزاری ایلنا در گزارشی با عنوان "چینی‌ها حتی تخم ماهی‌ها و صدف‌ها را می‌برند"، نوشت:‌ تعداد شناورهای صیادی بیگانه تنها در استان خوزستان تا پنج هزار عدد برآورد می‌شود. اهالی این منطقه می‌گویند چینی‌ها کف دریا را با تجهیزات خود می‌سابند؛ حتی تخم ماهی‌ها و صدف‌ها را هم می‌برند، چیزی برای ما باقی نگذاشته‌اند، چینی‌ها ما را بیچاره کرده‌اند.

دادن مجوز به کشتی‌های چینی برای جارو کردن کف دریا در خلیج‌ فارس در زمره سیاستهای خائنانه رژیم ایران ستیز جمهوری اسلامی است. هم‌چنان که آب و خاک ایران را هم غارت و به کشورهای حاشیه خلیج‌ فارس و عراق صادر می‌ کنند و با امضای قرارداد ننگین دریای خرز، حقوق مردم ایران در این دریا را هم به روسها می‌ فروشند تا بلکه چین و روسیه در مجامع بین‌المللی از این رژیم منزوی حمایت کنند.




www.youtube.com/watch?v=LUbtLPDkC4s

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شهنام August 27, 2019 12:29 PM

تازیان و تازی پرستانی همچون مفعولک حقیر ظریف سوگند خورده اند که ایران را به خاکستر تبدیل کنند تنها راه چاره آتش زدن امثال ظریف است

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین August 27, 2019 01:59 PM

از دیدگاهِ من هم آتش زدنِ ظریف و دیگران تنها راهِ رهایی است مگر نیاکانمان با دست تهی جنگ کرده اند؟ ببینید تا پایانِ سلسلهٔ ساسانیان٬ چه سرزمینِ پهناوری داشتیم و پس از اسلام چه به روزِ این سرزمین آمده است پس بجنگیم
جنگ٬ جنگ تا پیروزی

گزارش یا اعتراض به این نظر


فرشید August 27, 2019 03:03 PM

این ماله کش اعظم، نفرت انگیزترین کوتوله در حکومت اسلامی است واقعا چندش‌ آور است به معنای واقعی کلمه

گزارش یا اعتراض به این نظر


کاریکامراناتور August 27, 2019 03:04 PM

این ادم ماله کش وقیح مگر از رو میرود!؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: