آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 21 خرداد ماه 1398 = 11-06 2019

صد رحمت به چهارپایان در قیاس با مجلسیان!

یک عضو مجلس ملاها گفته که مجلس شورای اسلامی با سقوط به ورطه روزمرگی، به نهادی بی‌اثر در ساختار نظام و به کارخانه تولید انبوه قوانین الحاقی و اصلاحی مبدل شده است: قوانینی که ارتباطی با مسائل و مشکلات مهم جامعه ندارد.

چنید پیش علی مطهری نیز از بی‌اثر شدن مجلس ولایت ابراز نگرانی کرده و مجلس ملاها را شاخه‌ای از دفتر رهبری نامیده بود و گفت: نمایندگان وقتی احساس می​‌کنند که دست هیات رئیسه در موضوعی می‌​لرزد، تصور می​‌کنند که نکند ندایی از سوی رهبری آمده است که هیات رئیسه سست شده است و به این ترتیب نمایندگان هم سست می​‌شوند.

این انتقاد در زمان ریاست جمهوری احمدی‌نژاد و در گلایه از وضعی بیان شد که نمایندگان برای هر تصمیم‌گیری، از دفتر رهبری کسب نظر می‌کردند.

وبسایت عصر ایران نیز در یادداشتی نوشته بود: شان و جایگاه مجلس چنان تنزل کرده که خبرنگاران برای یافتن نماینده‌ای که بتوان با او گفتوگوی تحلیلی و تخصصی داشت دچار مشکل شده‌اند.

آقای خاتمی! لیست امید شما به امید این ملت خیانت کرده است

به گزارش بهارنیوز، رضا بابایی -محقق و پژوهشگر فرهنگی- در یادداشتی با عنوان «آقای خاتمی! از مردم عذرخواهی کنید» نوشت:

آقای خاتمی!
شما یک عذرخواهی بزرگ به این مردم بیچاره بدهکارید. لیست امید شما به امید این ملت خیانت کرده است. شما با فرستادن انسان‌های زبون و بی‌عمل و منفعت‌پرستی همچون محمدرضا عارف به مجلس شورا و خبرگان، امید این مردم را ناامید کردید.

آقای خاتمی!
شما زلف اصلاحات را به کسانی گره زدید که از دیوار ساکت‌تر و از کنیز کف‌گیرخورده حقیرترند. شرافت‌مندانه از سیاست کناره بگیرید. بگذارید پس از این مردم خودشان تصمیم بگیرند.



Koroush June 7, 2019 05:49 AM

جواب سید خندان به این محقق: تو و امت گول خوردید به من چه ربطی دارد وانگهی مگر نمی بینی هشت سال به عمر ننگین ج ا اضافه کردیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان June 7, 2019 09:32 AM

از آخوند شیادتر، بیشرفتر، پروتر و مفتخورتر از خودش بر روی این کره خاکی کسی یافت نخواهد شد! !
در واقع آخوند خوب یعنی یک آخوند مرده! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Azadi June 7, 2019 11:39 AM

این حیوان شرور (آخوندها) میدانند که برای احیای اعمال غیر انسانیشان بجز الان و در زیر سایه حکومت تزویری اسلامی مهلتی نخواهند داشت و بهمین علت چند تیم کثیف ورزشی ارایه دادند فوتبال بین اصلاح طلبان و اصولگرایان با داوری رهبر محترمه و توپی بنام مردم ایران و تماشاگران هم که روسیه/ دمکراتهای امریکا/ انگلیس و چین هستند متاسفانه فقط قیام مردمی است که ستون اسلامی را میشکند البته با خون متاسفم

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی June 7, 2019 12:02 PM

زمانیکه اطلاعات به منزل من حمله کرد وبازداشت من صورت پذیرفت یکی ازمهمترین اتهامات من درمراحل بازجوئی این بود که به محمد خاتمی توهین کرده ام البته توهین نکرده بودم من درمقالاتی متفاوت محمد خاتمی راشیادویک مشاطه گرسیاسی عنوان کرده بودم که میخواهد با همکاری افرادی چون حجاریان وعلوی تبار وجلائی پوروامثالهم چرخ پنجم درشکه یاگاری نظام باشند ودر مقاطع انتخابات با یک مشت تبلیغات دروغین موجبات فریب مردم رافراهم کرده وموجبات ادامه حیات این رژیم جهنمی راامکان پذیربنمایند آنروزهادرمحاکمات ابوالقاسم صلواتی بمن سه اتهام عمده واردنمودکه حاصلش 8 سال حبس میشد که گردن نگرفتم ازاین موضوع میگذرم امابراین واقعیت پای میفشرم که محمد خاتمی یک شارلاتان ویک لکاته بتمام معنای سیاسی است که اگر حامنه ای اورابه بدترین وجه تحقیرکنداو حاضراست با دریوزگی تحقیررا بپذیرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی June 12, 2019 09:36 AM

بار دیگر سخنانی را که در مورد محمد خاتمی در مقالات دهه 70 وهشتاد خود مینوشتم تکراروتکرار میکنم محمد خاتمی یک ملایای فرصت طلب - شارلاتان وهنرپیشه سیاسی است که حاضر است برای باقی ماندن در حاشیه قدرت بهر شکلی کاسه لیسی بارگاه خلافت رابکند بادرنظر گرفتن جایگاه محمد خاتمی وشخصیت ترسان ولرزان اومیتوانید دریابید که عمله گانی از جنس محمد رضاعارف وروحانی و اخته شدگان مجلس نشین از جنس اصولگرا و بنفش وامید و اصلاح طلب چه پدیده های کپک زده ای هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: