آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 3 مهر ماه 1399 = 24-09 2020

آمريكا دادگاه‌های انقلاب و قضات آن را مجازات می ‌كند

آمريكا برای اولین بار دادگاه‌های انقلاب جمهوری اسلامی و قضات آنها را مجازات می‌كند

به گزارش رادیو فرنسه به نقل از فاكس نيوز، آمريكا دادگاه انقلاب استان فارس و رئيس آن قاضی محمد ساداتی را كه حكم اعدام نويد افكاری را صادر كرد هدف تحريم قرار می‌دهد. اين اولين بار است كه آمريكا یک نهاد قضائی خارجی را به خاطر نقض حقوق بشر هدف مجازات قرار می‌دهد. واشینگتن پیش از این دو قاضی جمهوری اسلامی را مورد مجازات قرار داده بود.

مايك پمپئو وزير امور خارجه آمريكا خبر اين تحريم را بعد از ظهر امروز پنجشنبه ٢٤ سپتامبر/ سوم مهرماه، به وقت محلی اعلام می‌كند. وزير امور خارجه آمريكا از دادگاه‌هاي انقلاب اسلامی ايران به عنوان بيدادگاه ياد كرده كه هدف شان به گفته اليوت آبرامز نماينده آمريكا در امور ايران حفظ رژيم خودكامه اسلامی در قدرت و زندانی و اعدام كردن آزاديخواهان ايران است.

تحريم دادگاه انقلاب استان فارس و رئيس آن قاضی محمد ساداتی اقدامی بی سابقه و چرخشی مهم در سياست‌های تحريمی آمريكا در قبال ايران است. در توجيه اين چرخش مايك پمپئو گفته است كه دادگاه‌های انقلاب ايران مطابق هيچيك از معيارهاي اولیۀ قضايی عمل نمی‌كنند.

به گفته مقامات آمريكا دولت واشنگتن در نظر دارد قاضی محمد سلطاني را به دليل محكوم كردن پيروان آئين بهائی و همچنين زندان‌های اروميه و وكيل آباد را هدف تحريم‌های خود قرار دهد. مايكل وايت شهروند آمريكايی پيش از آزادی در ايران در ژوئن گذشته به اين دو زندان منتقل شده بود.

ایالات متحد آمریکا، پیش از این در سپتامبر ١٣٩٨ قاضی محمد مقیسه و قاضی ابوالقاسم صلواتی را به دلیل برگزاری «دادرسی‌های ناعادلانه در دادگاه‌هائی نمایشی» و صدور احکام متعدد ظالمانه مورد مجازات قرار داده و نام آنان را در سیاهۀ تحریم‌های خود گذاشته بود.



masood December 4, 2019 10:30 AM

آتشفشان قیام علیه رژیم استبدادی- مذهبی و نظم ستمکارانه اش فعال تر شده است و به تناوب با قدرت بیشتری و گدازنده تر به بیرون می توفد لحظه انفجار بزرگ نزدیک نزدیک تر می شود // سرانجام جمهوری اسلامی به خاطر ماهیت اصلی خویش برای همیشه محو خواهد شد // این مهم به زودی رخ خواهد داد { پایان نزدیک است } (( فروپاشی خیلی سریع رخ خواهد داد ))

گزارش یا اعتراض به این نظر


«دو گزینه» و فقط «یک انتخاب» !!! December 21, 2019 12:08 AM

با اجرای این سیاست، آمریکا به سران و دست اندرکاران رژیم جنایتکار اسلامی هشدار داده و به آنها «دو گزینه» و فقط «یک انتخاب» پیشنهاد کرد:
• یا از بدنه و ساختارهای رژیم اسلامی خود را جدا خواهند کرد تا در آیندهٔ ایران آزاد و دمکراتیک فردا «سهیم» باشند!
• و یا در بدنه و ساختارهای رژیم اسلامی باقی خواهند ماند تا در« قعر نابودی و نیستی» برای همیشه «حذف و محو» شوند!
سران فاسد و غارتگر رژیم مفسدین ، حتمأ انتخاب اول را خواهند گزید تا در امان بمانند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا September 25, 2020 02:47 PM

این بازجوها و قاضی های جنایتکار باید بدانند همان بلای که سر اس آ و اس اس المان هیتلری آمد در انتظاذ انهاست , آن روز زیاد دور نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: