آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 5 تیر ماه 1397 = 26-06 2018

آخرین جزئیات پرونده استاد هتاک دانشگاه زاهدان

خبرگزای هرانا – رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت که پرونده استاد هتاک دانشگاه آزاد هم اکنون در دادسرای زاهدان تقریبا تکمیل شده و رو به اتمام است، به زودی کیفرخواست آن صادر و برای رسیدگی به دادگاه ارسال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان امروز در زمینه آخرین وضعیت پرونده استاد هتاک دانشگاه آزاد زاهدان مدعی شد که در این موضوع قبل از اینکه کلیپ پخش شود، اقدامات لازم را برای تشکیل پرونده و تعقیب این فرد انجام داده بودیم و پخش کلیپ، منجر به دستگیری وی شد.

وی اضافه کرد: “پرونده وی هم‌اکنون در دادسرای زاهدان تقریباً تکمیل شده و رو به اتمام است و طی یکی دو روز آینده کیفرخواست آن صادر و برای رسیدگی به دادگاه ارسال می‌شود”.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: “این پرونده عنوان مجرمانه اهانت به مقدسات را دارد و حتماً حکم لازم و قانونی صادر خواهد شد”.
گفتنی است، روزهای نخست خردادماه امسال، «ح.ص» استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان کلیپی اهانت‌آمیز به اهل سنت در فضای سایبری و شبکه‌های اجتماعی سیستان و بلوچستان منتشر کرده بود که به سرعت دست به دست شد.

لازم به ذکر است که حمید صمصام عضو هیات علمی گروه ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان است که در سال ۱۳۸۴ به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان نیز معرفی شده بود.

در بخشی از این کلیپ مراسم مذهبی اهل سنت سیستان و بلوچستان به سخره گرفته و به آنان برای برگزاری چنین مراسمی توهین شده بود.

آقای صمصام در آن کلیپ اذعان می‌کند تعمدا حقوق دانشجویان بلوچ خود را به طرقی از جمله غیرمعمول کردن سطح امتحانات پایمال می‌کند.
پس از انتشار این کلیپ اطلاعات سپاه فرد مورد نظر را دستگیر و در این رابطه بیانیه‌ای صادر کرد.



شهنام June 26, 2018 11:32 AM

آخرین اخبار حاکی از این است که این استاد ارتقا رتبه گرفته و به سمت ریاست دانشگاه منصوب شده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: