آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 4 تیر ماه 1397 = 25-06 2018

فوتبال/ایران؛ واکنش رسانه‌ها به کارت زرد رونالدو

دو تیم ملی ایران و پرتغال از گروه دوم جام‌جهانی روسیه به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار دو تیم به مساوی یک بر یک دست یافتند و ایران از صعود به مرحله بعد جاماند.

بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و پرتغال از گروه دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، با تساوی یک بر یک در حالی خاتمه یافت که رونالدو در این بازی ناکام ماند.

بر اساس گزارش رسانه‌های اروپایی، کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم پرتغال از اخراج جان سالم به در برد.

به گزارش وانانیوز، رسانه‌های اروپایی به خصوص چند سایت انگلیسی زبان صحنه با آرنج زدن رونالدو به بازیکن ایرانی را مستحق دریافت کارت قرمز دانستند.

دیلی میل نوشت رونالدو از یک کارت قرمز جان سالم به در برد. داور در آن صحنه حتی با بررسی ویدیو چک هم تصمیم درستی نگرفت و باید رونالدو را اخراج می‌کرد.

گراتزیانو چزاری کارشناس سرشناس داوری کشور ایتالیا نیز در خصوص شرایط داوری بازی ایران و پرتغال به تلویزیون ایتالیا گفت: در صحنه خطای رونالدو، این بازیکن با توجه به مشتی که زد باید اخراج می شد. به طور معمول اگر به کمک داور ویدئویی کشیده شود یا باید کارتی ندهند یا باید بازیکن مورد نظر را اخراج کنند. چون اگر مشتی به بازیکن اصابت کرده باشد مستحق دریافت کارت قرمز است. رونالدو باید از زمین مسابقه اخراج می شد.




Mc Profit June 26, 2018 10:09 AM

اگریک بازیکن ایرانی این خطا را کرده بود خودش که هیچ به هفت جدش کارت قرمز میدادند
بالاخره باید تیمهایی به مرحله بعدی وارد بشوند که تماشاگر بیشتری جذب کنند تمام این جریان روی پول میچرخه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: