آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 9 اردیبهشت ماه 1397 = 29-04 2018

اقدام هماهنگ جهانی علیه جمهوری اسلامی

صدای آمریکا: وزیر خارجه آمریکا، قبل از سفر به اسرائیل با رهبران عربستان سعودی در ریاض ملاقات و گفتگو کرد. آقای پمپئو خواستار اقدام هماهنگ بین‌المللی برای متوقف ساختن برنامه موشک بالیستیک جمهوری اسلامی ایران شد.

آقای پمپئو در عربستان بی آنکه از قطر نام ببرد، از عربستان سعودی و همسایگانش خواست به تنش با آن کشور پایان دهند زیرا به گفته او، تفرقه در منطقه ، به تهران فرصت می‌دهد دخالت و فعالیت‌های بی ثبات کننده در منطقه به ویژه در سوریه و یمن را گسترش دهد.

وزیر خارجه آمریکا درباره برجام نیز گفت که جمهوری اسلامی از زمان امضای این توافق، به گسترش فعالیت‌های بی‌ثبات کننده خود، به ویژه در سوریه و یمن، ادامه داده است؛ از این رو، دولت ترامپ خواستار اصلاحاتی در توافق است تا اهرمی برای مهار برنامه موشک‌های بالیستیک تهران و توقف فعالیت‌های مخربش در منطقه باشد.

آقای پمپئو، همچنین تاکیدکرد دولت ترامپ هنوز برای سرنوشت برجام تصمیمی نگرفته است.


ترامپ: من کری نیستم/رفتارشان بدتر شده

وزیر خارجه جدید آمریکا امروز در ریاض گفت: رژیم ایران باعث ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی در منطقه و بزرگترین حامی تروریسم در جهان است. اآنها با شبه‌نظامیان وابسته به خود در سوریه، عراق و یمن و نیز با حملات سایبری به ایجاد ناامنی دست می‌زنند. باید بگویم برخلاف دولت قبلی ایالات متحده ما دست بسته نمی‌نشینیم.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکای نیوز، مایک پامپئو ادامه داد: درباره توافق هسته‌ای نیز باید بگویم رفتار رژیم ایران بعد از این توافق بدتر شده است. همانگونه که رئیس‌جمهور ترامپ گفته است این توافق باید اصلاح شود و اگر اصلاح نشود و یا قابل اصلاح نباشد ما از آن خارج می‌شویم.


ترامپ: من جان کری نیستم

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا شنبه شب بار دیگر توافق هسته‌ای با رژیم ایران را بسیار بد و زیان‌بار توصیف کرد.

به گزارش فارس، ترامپ طی سخنرانی در جمع هوادارانش در میشیگان، با استقبال از تحولات اخیر کره شمالی، توضیح داد: «طی 3 یا 4 هفته آینده دیداری (با رهبر کره شمالی) خواهیم داشت و شبه جزیره کره باید خلع سلاح شود».

رئیس‌جمهور آمریکا با بیان اینکه برای رسیدن به توافق خلع سلاح هسته‌ای در شبه‌جزیره کره تلاش می‌کند، تاکید کرد: «اما من جان کری نخواهم بود که آن توافق فاجعه‌بار و بسیار بسیار بد را با رژیم ایران امضا کنم».


تشدید فعالیت‌های دیپلماتیک آمریکا

آمریکا فشار بر متحدان اروپایی برای اعمال تحریم‌های شدیدتر علیه برنامه موشکی جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد. مشاور ارشد وزیر خارجه آمریکا از کشورهای اروپایی خواست برای متوقف کردن برنامه‌های موشکی رژیم ایران اقدام کنند.

به گزارش رادیو آلمان، برایان هوک، از نزدیک‌ترین مشاوران وزیر خارجه جدید آمریکا می‌گوید جامعه بین‌المللی باید برای متوقف کردن برنامه موشکی رژیم ایران، تحریم‌های شدیدی علیه تمام افراد و نهادهای مرتبط با این برنامه اعمال کنند.

هوک که مایک پومپئو را در نخستین سفر منطقه‌ای به عنوان وزیر خارجه آمریکا همراهی می‌کند تاکید کرده که او در دیدار با مقامات اروپایی این درخواست را به صراحت مطرح کرده است.

به گزارش "اشپیگل آنلاین"، برایان هوک روز گذشته (شنبه ۸ اردیبهشت/ ۲۸ آوریل) در ریاض گفت برنامه‌های موشکی رژیم ایران تهدیدی برای ثبات و امنیت جهانی است.



حقیقتگو April 29, 2018 06:13 PM

اوباما و جان کری خواستند با انداختن تکه گوشت های چندمیلیارددلاری گرگ های آخوندی که افسارشان دردست پوتین است رام کنند و افسارشان را ازپوتین بگیرند ولی بدرستی براساس واقعیت عمل نکردند که این گرگ ها رام شدنی نیستند وحتی تکه گوشت ها هم تماما"طعمه پوتین و روس ها شد و تنها گرگ های پوتینی همانند گذشته بدریدن مردم ایران و اقتصاد و رفاه مردم ایران برای پرکردن شکمشان مشغولند - موشک سازی بالستیکی هدایت شونده ازماهواره های روسی و علم و علوم و توانائی تکنیکی مرتبط آن درایران وجود ندارد - درحقیقت محض روس ها و کره شمالی با کارت آخوندها بازی میکنند و درجهت باجگیری ازغرب بوده و هستند! اگرکبریت سازی جعبه کبریتی بدست کودکی دهد و اورا با آبنبات و شکلات تشویق به آتش زدن خانه ها کند هدفی دارد ولی ازنظرصاحب خانه ها کودک مجرم شناخته میشود و هدف کبریت سازناپیدا

گزارش یا اعتراض به این نظر


iran April 29, 2018 06:32 PM

تا حالا که فقط حرف زدی و پیامک فرستادی آقای ترامپ ! !
در کل با اوباما خیلی فرقی نداشتی

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی April 30, 2018 09:58 PM

سیاست آمریکا کلی است بر اساس منافع آمریکا و رییس جمهور ها مامور اجرا هستند و فرق زیادی با هم ندارند در راستای منافع کشورشان فقط راهکارهای آنها تفاوت دارد برای مثال اوباما و دیگران بساط کشورها را می پیچاندند ولی ترامپ بیرحمانه آن را از بیخ میکند و تعارف ندارند لذا آخوند جماعت باید محتاط باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: