آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 14 اسفند ماه 1396 = 05-03 2018

بازداشت یک درویش دیگر/بی خبری از دهها...

بی‌خبری از وضعیت بیش از ۵۰ درویش گنابادی در زندان فشافویه

منوچهر کوکبی از دراویش طریقت نعمت‌اللهی گنابادی ساکن تهران توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مجذوبان نور، منوچهر کوکبی از دراویش طریقت نعمت‌اللهی گنابادی ساکن تهران روز گذشته مورخ یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، در منزلش توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

به گفته‌ی خانواده‌ی این درویش گنابادی، تاکنون از وضعیت و محل نگهداری وی خبری در دست نیست.

آقای کوکبی از مجروحین حادثه تلخ گلستان هفتم است.

بی‌خبری از وضعیت بیش از ۵۰ درویش گنابادی در زندان فشافویه

خبرگزاری هرانا – کمیته پیگیری دراویش زندانی اعلام کرد که از وضعیت بیش از ۵۰ درویش گنابادی در زندان فشافویه هیچ اطلاعی در دست نیست. مسئولین این زندان طی چند روز گذشته اقدام به احضار دراویش در گروه‌های ۵ تا ۱۰ نفره کرده و آنان را از سایر زندانیان جدا و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مجذوبان نور، طبق گفته‌ی خانواده‌ی این دراویش محبوس؛ مسئولین زندان طی چند روز گذشته اقدام به احضار دراویش در گروه‌های ۵ تا ۱۰ نفره کرده و آنان را از سایر زندانیان جدا و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

با گذشت ۳ روز، این دراویش به بندهای خود بازنگشته‌اند و هیچ تماسی با خانواده‌ی خود نداشته‌اند.

با وجود جراحات شدید و ضرب و شتم دراویش در حادثه‌ی گلستان هفتم، همچنان وضعیت دراویش زخمی محبوس‌شده در زندان‌ها در هاله‌ای از ابهام است و سازمان زندان‌ها که مسئول حفظ جان و سلامتی زندانیان است از پاسخگویی به خانواده‌ها سر باز زده است.

روز گذشته کشته شدن یکی از دراویش گنابادی در بازداشتگاه اداره دهم پلیس آگاهی شاهپور تأیید شد. مأموران نیروی انتظامی به خانواده‌ی محمد راجی اعلام کرده‌اند که ایشان «بر اثر ضربات وارده» به کما رفته و فوت شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: