آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 13 اسفند ماه 1396 = 04-03 2018

پاسداران از ترس آمریکا به هذیان گویی افتادند

رئیس دانشگاه عالی دفاع با بیان اینکه اجازه صحبت به دشمنان درباره موشک‌های‌مان و مسایل منطقه را نمی‌دهیم، گفت: امروز یقه آمریکا در دستان ماست و مدام از ما سیلی می‌خورد.

به گزارش مهر، پاسدار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع و فرمانده سابق اطلاعات سپاه گفت: دشمنان در صدد اخلال در همه زمینه ها هستند و بزرگترین ابزار ما برای مبارزه با آنها خون شهداست. فکر کرده اند ملت ما لحظه ای از مسیر شهدا عقب خواهد نشست.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم خون جدیدی در جان ملت جاری و نهال جهاد و شهادت را از نو آبیاری کردند، افزود: دشمنان همه توانشان را آوردند تا دنیا را با اخبار دو شب آشوب پر کنند اما امروز یقه آمریکا در دستان ما است و مدام سیلی می خورد. آن ها در واقع از شهدا و از مدافعان حرم شکست خورده اند.


دشمن در دریا هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه دریا هم که اصلی‌ترین نقطه تقابل با ایران است با وجود دو نیروی دریایی قدرتمند ارتش و سپاه هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.




شهنام March 3, 2018 02:55 PM

ترجمه: نیروی دریایی سپاه در دریا که هیچ در جوب های پر از لجن و موش پایتخت هم هیچ غلطی نمی تواند بکند جز هارت و پورت اونم از سر بدبختی و نکبت

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام March 3, 2018 04:11 PM

یادم میاید چند سال پیش احمدی نژاد از یک زیر دریائی ساخت جمهوری اسلامی دیدن میکرد و تصاویر این بازدید آدم را بیاد لنج های بارکشی بوشهر میانداخت این زیردریائی یا تابوت غوطه ور کج و کوله با چند فقره لاستیک کهنه کامیون در سمت اسکله نشانگر عدم اعتماد به سیستم رهیابی و کنترل آن بود مطمعنن نیروی دریائی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی در یک رویاروئی واقعی با نیروهای امریکائی بیش از چند ساعت دوام نخواهد آورد و در آن هنگام آمد میماند بخندد یا بگرید؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی March 4, 2018 10:09 AM

حرفهای این سفیه هان من را یاد کارتون سیندرلا میاندازد وقتی موشها میخواستم با یک شمع روشن به لوسیفر گربه کارتون حمله کنند برای بدست آوردن کلید که حمله آنها با یک فوت لوسیفر به پایان رسید مردم ایران باید صبح و شب برای نشدن جنگ دعا کنند آغاز جنگ یعنی نابودی زیر ساخت های اقتصادی و اجتماعی ابنیه و امکانات ما پایان کل زحمات چند نسل و بردن ایران به دوره قبل از پهلوی و اتمام تمام رویاهای نسل ما بلایی که بر سر عراق و سوریه آمد و ایران فردا بیابانی میشود که هر جا آبی هست امامزاده ای و چندین و چند آخوند و مردمی بنگلادشی وار دور آن در حال بر سینه و سرزدن و گدایی

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش-صبحی March 4, 2018 05:47 PM

سردار احمد وحیدی از جمله شاخصترین سرداران سپاه در جنایات رژیم اسلامیست که پرونده او دیگر با ورق وصفحه بندی میسر نیست پرونده او ودستان خون آلودش را باید در پرونده های بیشمار بصورت کیلوئی درنظر گرفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: