آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 12 اسفند ماه 1396 = 03-03 2018

بخاطر فوتبال، گفتند شوهرتان بی‌غیرت است

قول به رئیس فیفا برای ورود زنان به ورزشگاه

یکی از زنانی که قبل از تماشای دربی بازداشت شده اند، به روزنامه شرق گفت: من ساعت ١٢ آنجا بودم و چهار، پنج نفر هم بیشتر نبودیم. در غربی آن‌قدر شلوغ و پر از مأمور بود که نگذاشتند آنجا بایستیم. ما نرفته بودیم که داخل شویم، رفته بودیم تا صدای اعتراضمان را برسانیم و اگر بشود با مسئولان فیفا که آمده‌اند گفت‌وگو کنیم و اینکه شاید چون در بازی بسکتبال درها را باز کردند، الان هم این کار را بکنند. حدود ساعت دو بعدازظهر خانم‌های گشت ارشاد از ما خواستند برویم و ما هم در حال حرکت به سمت بیرون بودیم که یک ون با چند مأمور آمدند و از ما خواستند که سوار شویم و ما قبول نکردیم که یکی از بچه‌ها موتور گرفت و رفت و ما هم به‌سرعت سوار تاکسی شدیم که برویم، ولی جلوی تاکسی را گرفتند و با برخورد نامناسبي سوار و‌ن‌مان کردند و جالب اینجاست که مأموران برخورد‌کننده با ما مرد بودند. وقتی سوار شدیم به ما گفتند شاید بالاتر پیاده‌تان کنیم و در ‌آخر به بازداشتگاه وزرا فرستاده شدیم. آنجا ما را به‌صف کردند و از کسی که گویا مدیرشان بود به‌شدت توهین شنیدیم. به ماهایی که متأهل بودیم گفتند شوهران بی‌غیرتی داریم و به دختران مجرد هم گفتند اگر شوهر داشتید وضعتان این نبود.

قول به رئیس فیفا برای ورود زنان به ورزشگاه

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال می‌گوید حسن روحانی به او قول داده که با لغو ممنوعیت کنونی، زنان ایرانی «به زودی» اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را پیدا کنند. جیانی اینفانتیو جزئیات این وعده را روشن نکرده است.

رئیس فیفا چهارشنبه و پنجشنبه سفری به تهران داشته و با مقام‌های ارشد از جمله حسن روحانی و مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش دیدار کرده است.

اینفانتیو در مدت حضورش در ایران مسابقه دربی سنتی تهران میان استقلال و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کرد.

همزمان، ۳۵ تن از زنانی که برای تماشای مسابقه به ورزشگاه رفته بودند، بازداشت شدند و به آنان اجازه حضور در ورزشگاه داده نشد.



Ghasem January 29, 2018 10:54 AM

به این خانم باید افرین گفت و شجاعتش را تحسین کرد با این کارش ارزشهای بی پایه و بی اساس و من درآوردی افراد بیسواد را زیر سوال برده طبق معمول این دین بی پایه و بی منطق اسلامی به همه چیز ملت کار داره از تماشای فوتبال تا داخل توالت برای هرکدام از اینها نظر می دهد و فضولی می کند عجب اشتباهی کردیم سال ۵۷ باعث شد ۴۰ سال سیاه را تحمل کنیم انشاالله که ماهای آخر این حکومت نحس آخوندیست به امید پیروزی حق بر باطل

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام January 29, 2018 09:48 PM

حق بر باطل یعنی‌ چی‌ این اصطلاحات اسلامی رو دور بریزید به جاش میتونی‌ بگی‌ به امید پیروزی روشنأیی بر تاریکی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: