آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 6 دی ماه 1396 = 27-12 2017

واکنش هراس آلود رهبر به برنامه های فلاحتی

خامنه ای امروز در سخنانش در جمع عوامل رژیم، وظیفه مهم دستگاه های تبلیغاتی و رسانه‌های حکومتی را در پاسخگویی به شبهات ایجاد شده از جانب دشمن خاطرنشان کرد و گفت: نباید جوان ما احساس گیجی و حیرت کند و باید شبهات را برطرف و ذهن ها را قانع و آسوده کرد.

خامنه ای بزرگنمایی رسانه های دشمن درباره میزان مخاطبان را همچون وعده های آنان درباره اضمحلال جمهوری اسلامی، پوچ و دروغ خواند و افزود: روز اول انقلاب گفتند نظام اسلامی شش ماه بیشتر دوام نمی‌آورد، در پایان شش ماه گفتند دو سال، و بعد هم مدام این تحلیل های بی اساس را تکرار کردند اما بعد از ۴۰ سال جمهوری اسلامی به حیات طیبه خود ادامه می دهد.

خامنه ای با حمله به دستگاه قضایی آمریکا گفت: با وجود این همه مشکلات و ایرادهای مبنایی که دارند، آنها دستگاه قضایی متدین جمهوری اسلامی را متهم می کنند.

خامنه ای، هزینه های فراوان آمریکا برای ایجاد اختلاف سیاسی و مذهبی در نظام ایران را بی فایده دانست و افزود: به اذن الهی داغ از میدان خارج شدن جمهوری اسلامی (سرنگونی) بر دل آنها خواهد ماند.


فیلم زیر: خامنه ای در روز روشن چه دروغی می گوید!




www.youtube.com/watch?v=wtp-ELSjdi8

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



مریم December 27, 2017 05:30 PM

وقاحت و شقاوت دو پایه مهم جمهوری نکبت اسلامی از زمان خمینی جلاد بوده و هست!
به زودی پایان این حکومت دزد و دروغگو و جنایتکار را در ایران جشن می گیریم این هذیانهای رهبر شیره ای هم ترس از تیک تاک رسیدن به نقطه پایان است! ما قیام کنندگان ۸۸ با هم کار نیمه تمام را به پایان می رسانیم و کل نظام جمهوری متعفن اسلامی با آخوند و پاسدارو بسیجی را در یک بقچه می پیچیم و به چاه فاضلاب جمکران می اندازیم که بروند پیش امام زمان ساختگی شان!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: