آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 1 دی ماه 1396 = 22-12 2017

نماز جمعه: ترس از آمریکا/توصیه به احمدی نژاد

آمریکا تلاش دارد تا جهان را علیه جمهوری اسلامی بسیج کند.

به گزارش مهر، آیت الله امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: دنیا امروز علیه جمهوری اسلامی بسیج شده است.

وی افزود: مردم یمن از دیگران موشک می گیرند و به ریاض پرتاب می کند اما امریکا اعلام می کند که حکومت ایران این موشک را به یمنی ها داده است.

خطیب موقت نمازجمعه تهران ادامه داد امریکا با این اتهامات به دنبال این است که جهان را علیه جمهوری اسلامی بسیج کند.

وی در ادامه بدون نام بردن از احمدی نزاد گفت: نباید نظام و ارکان آن را تضعیف کنیم. اگر با قوه قضائیه حرف دارید در جلسات خصوصی مطرح کنید یا کارشناسان قوا با هم صحبت کنند نه اینکه همین طوری حرف بزنید و چه بسا حرف های خلاف واقع زده می شود که جامعه را متزلزل کرده و دست اندرکاران را دلسرد می کند.



arzhang December 22, 2017 01:20 PM

نه تنها امریکا در صدد هست یک ائتلاف جهانی بر ضد اخوندا ایران درست کند که باید دید چقدر در این کار موفق خواهند شد چون کشورهایی مثل روس و ترکیه وچین برای دشمنی با امریکا دوست اخوندا ایران شده اند تا از ایران به مثل اهرم بر ضد امریکا استفاده کنند و کشورهای اروپایی و هندوستان و ژاپن میگند رییس جمهور ایران یک اخوند اصلاح طلب هست و رابطه اقتصادی با ایران آن کشور را از افراطگرایی دور میکند ولی مهمتر اینکه امریکا گفت ایران و کره شمالی خطری هست برای امنیت کشور امریکا واین حرف خطرناکی هست یعنی امریکا چاره های زیادی نمیبینه برای حل مشگل خود با ایران و مجبوره که این مشگل را از راه نظامی حل کند همان کاری که با صدام در عراق کردند و برای همین دولت ایران روز ۱۳ بدر میخواهد از تقویم حذف کند چون بهترین روزی هست برای دشمن درحمله نظامی به ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


shahab December 22, 2017 02:39 PM

درود
حکومت دراز گوشان مردم را مانند خود حساب میکند خوب این لاریجانی را نمیخواهید بگوید برود این بازی احمدی نژاد و دوستانش چیست ؟ بعد از ۴۰ سال فکر میکنم مردم شما را خوب شناختند خیمه شب بازی ان هم نزدیک عید نوروز گرانی با لاریجانی چه شود چند نفربیگناه شب عید باید بروند زندان ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش-صبحی December 22, 2017 05:36 PM

دعوت امامی کاشانی از احمدی نژاد وتوصیه او به کارشناسان درون حاکمیت حکایت ازآشوب نگران کننده ای است که در زیر پوسته نظام جریان دارد و با ورود احمدی نژاد به صحنه ابعاد هراسناک تری را برای پایوران ریز و درشت نظام فراهم آورده است اعتراضات همه روزه مال باختگان اعتراضات بازنشستکان ومعلوام وکارگران و نظامیان و میلیونها لشکریان گرسنه خواب خوش از چشم رهبر وملایان ربوده است در چنین شرایطی باید مخالفین راستین نظام ولائی بدنبال هماهنگ کردن وسنجاق کردن تجمعات اعتراضی باشند تا زمینه پیوستن مردم نیز به این اعتراضات هر روز گسترده شود وطوفان خشم مردمی تکلیف نهائی این رژیم را رقم بزند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: