آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 9 آذر ماه 1396 = 30-11 2017

حصر موسوی و کروبی برای حفظ امنیت رهبر

به گزارش فارس، عزت‌الله ضرغامی دیشب در جمع بسیجیان تبریز گفت: حصر سران فتنه برای حفظ امنیت است.

وی افزود: سال 89 همزمان با بیداری اسلامی جریانی راه افتاد که این می‌توانست حکومت سوریه و ایران را هم ساقط کند، از این رو در مورد ایران کار را آغاز کردند و سران فتنه فراخوان دادند و مردم را به کف خیابان فراخواندند.

رئیس اسبق صداوسیما با اشاره به اینکه در 25 بهمن 89 در شورای عالی امنیت به اتفاق آراء برای جمع کردن کف خیابان که ناامنی و کشته نداشته باشیم، تصمیم بر این شد تا حصر صورت گیرد و امنیت مردم (خامنه ای) حفظ شود، ادامه داد: این مصوبه مورد تایید همه قرار گرفت، آقای روحانی هم در بحث مخالفتی نداشت و بعد از جمع‌بندی این حصر به تصویب رسید.

وی گفت: در شورای عالی امنیت اخیر به ریاست روحانی هم برداشتن حصر به تصویب نرسید چراکه این حصر برای حفظ امنیت کشور (نظلم) به تصویب رسیده است.



آرش-صبحی November 30, 2017 06:18 PM

آقایان اصلاح طلب حضرات دولت امید و بنش وکوفت وزهر مار بازهم میخواهید بگوئید واصرار بورزید که حصر را بردارند چه کسی باید بدنبال شکستن حصر باشد؟ یا نمیفهمید ، یا خودتان را به نفهمی و نادانی وحماقت زده اید دقیقا روی سخن دراینجا با روشنفکر نمایانیست که درلندن و پاریس و نشسته اند ودرصف انتخابات رژیم درجلوی سفارت رژیم منحنوس اسلامی نیایستند واز انتخابات بنفع حسن روحانی بصورتی وقیحانه دفاع میکنند! حال که سردار ضرغامی دارد با این صراحت سیلی بصورت کریه تان میزند بازهم میخواهید بدنبال مماشان با رژیم باشی وامید به شکستن حصر داشته باشید؟ زهی بی شرمی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: