آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 2 آبان ماه 1396 = 24-10 2017

به اسلام پیش از سال 1357 شمسی باز می‌ گردیم

به اسلام تسامح پیش از سال 1357 (شمسی) باز می‌گردیم

العربیه: شاهزاده محمد بن سلمان ولیعهد سعودی با اشاره به انتشار آن‌چه «پروژه بیداری در منطقه» نام داشت و در سال 1979 (1357 شمسی) به دلایل مختلف روی داد، گفت که «در گذشته ما این‌گونه نبودیم، اکنون به حقیقت خود باز می‌گردیم، به اسلامی که درهای خود را بر روی تمام ادیان، سنت‌ها و ملت‌ها می‌گشاید».
شاهزاده محمد بن سلمان این سخنان را سه‌شنبه 23 اکتبر در جلسه گفت‌وگویی در حاشیه کنفرانس «ابتکار عمل آینده برای سرمایه‌گذاری» مطرح کرد. او درباره دلایل جهت‌گیری جدید در سیاست‌های سعودی سخن می‌گفت.
شاهزاده محمد بن سلمان گفت: «70 درصد مردم سعودی زیر 30 سال سن دارند. 30 سال دیگر از زندگیمان را در تعامل با اندیشه‌های تندرو تلف نخواهیم کرد. آن‌ها را امروز نابود خواهیم کرد زیرا ما می‌خواهیم زندگی طبیعی خودمان را که بازتاب دهنده ارزش‌های دینمان در تسامح و سنت‌های خوبمان است، داشته باشیم. می‌خواهیم با جهان هم‌زیستی داشته باشیم و در توسعه وطنمان و جهان، نقش ایفا کنیم».
ولیعهد سعودی افزود: «گام‌های آشکاری در دوره گذشته در این خصوص برداشتیم. در آینده نزدیک باقی مانده‌های تندروی را هم ریشه کن خواهیم کرد. گمان نمی‌کنم این اقدام یک چالش باشد. ما ارزش‌های تسامح و میانه‌رو را نمایندگی می‌کنیم. در تمامی رو در رویی‌هایمان، حق با ما است».



arzhang October 25, 2017 02:30 AM

نتیجه امدن خمینی هیج کشوری را مثل عربستان اول خوشبخت بعد بدبخت و حالا به امید خوشبختی هستند نکرده چون خرج بیلیون دلار خمینی برای قانونی کردن اسلام ناب محمدی که از حجاب کامل خانمها و جدایی مرد و زن بودن هست دیگر هیج موسسه ای در دنیا نداشتیم که بگویند انچه درعربستان برای خانمها میگذرد مثل عدم رانندگی جزو ضد حقوق بشر هست چون طبق تعریف خمینی اسلام ناب محمدی همین است که در عربستان هست و باید مورد احترام باشد از طرفی عربستان از ترس خمینی که میخواست رهبر مسلمانان دنیا بشود انها هم ثروت خودشان را خرج اسلام کردن که تا قبل از حمله تروریستی معروف ۹/۱۱ در امریکا دانشگاهای عربستان فقط مفتی خارج تحصیل بیرون میداد ولی بعد از ان حادثه دانشگاهای عربستان فقط مهندس و دکتر و امثال ان را بیرون میدهند و حالا دولت عربستان دارد به ملت خودش کمک میکند بطرف یک کشور دمکراسی و به نظر من عربستان زودتر از ایران دمکراسی خواهد شد مگر اینکه ایرانیان برگردند به حکومت پادشاهی چون دمکراسی یک پروسه هست که ۷ تا ۱۰ سال طول میکشد و یکی باید به انها کمک کند مثل شاه یا کشوری مثل امریکا

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: