آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 13 مهر ماه 1396 = 05-10 2017

دخترکی که در دیگ نذری افتاد درگذشت

رییس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز از فوت دختر سه ساله اروندکناری که در دیگ نذری سقوط کرده بود، خبر داد.

دکتر زهرا بزرگ‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه سقوط دختر سه ساله اهل اروندکنار در دیگ نذری که هفته گذشته رخ داد، اظهار کرد: این کودک حدود ساعت 17 امروز( 12 مهرماه) به علت ایست قلبی تنفسی فوت کرد.

گزارش قبلی: خبر سوختن کودک 3 ساله ای که در دیگ غذای نذری در شهر اروندکنار (در 45 کیلومتری آبادان) سقوط کرد و با 95 درصد سوختگی به اهواز اعزام شد، بسیاری از کاربران را تحت تاثیر قرار داد.

صداوسیمای آبادان گفت: کودک سه ساله هنگام توزیع غذای نذری در دیگ خورش افتاد. بدلیل شدت سوختگی این دختربچه به اهواز منتقل می شود. تمام بدن این دختربچه دچار سوختگی شده است.

ایران پرس نیوز




ملیکا ا October 1, 2017 04:51 AM

مادرش نذر کرده بود دخترش خوشبخت بشه امام حسین هم نذرش را داد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام October 1, 2017 05:40 AM

مشتی حیوان گرسنه ی اسلام زده که برای کمی غذای بی ارزش که به قیمت بی آبرویی ایرانیان تمام شده آنچنان وحشیانه به این دیگهای حقارت حمله میکنند که کودک خود را هم به کشتن میدهند آتش گرفتم وقتی این عکس را دیدم تف به این غذای نذری و هر چه که خیرات مشتی ایرانستیز زیر خاک رفته میشود ایرانی اگر شرف داری لب به غذای کثافت نذری نزن و بیش از این خودت را حقیر و ذلیل نکن تف به این روزگار تف

گزارش یا اعتراض به این نظر


مهسا October 1, 2017 12:09 PM

از معجزات امام حسينه التماس تفكر براي مردم عقب مانده ايران زمين كه دچار چنين جهل وعقب ماندگی شدند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام October 5, 2017 01:44 PM

مفتخورانی که غذای نذری را با ولع به حلقوم متعفنتان فرو میکنید به عکس این دختر نگاه کنید شاید بیدار شوید که البته خیلی بعید است

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان October 5, 2017 02:35 PM

خاک بر سر آن پدر و مادری که به خاطر دریافت اندکی غذای کوفتی نذری حسین تازی و با فراموش کردن وضعیت کودک بیگناه و نازنین خود به هنگام دریافت غذا اینگونه فرزند خود را از روی جهل و بی خردی به هلاکت برسانند! حیف این عروسک بیگناه و زیبای ایرانی نبود که اینگونه در آتش حماقت والدینش به همراه دلهای ما بسوزد؟
به همین خاطر ما با ابراز تاسف عمیق از این رخداد غمبار تراژیک گونه به همه شما عزیزان و تمامی ایرانیان اصیل و فرهنگ دوست تسلیت میگوئیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


بى خدا October 5, 2017 05:22 PM

بايد در اين ديگهاى به اصطلاح نذرى گدا پرور ري پدر و مادر اين كودك را بايد در ديگ اب جوش انداخت اينها همه از بر كات دين نا مبين و ناشريف اسلام هست التماس تفكر

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى October 6, 2017 05:26 AM

اى كاش ايرانيان كمى تاريخ ميخواندند ، زمانى كه عمر به ايران حمله كرد حسين يكى از ياران جنايتكارش بود و ايرانيان زيادى را از دم تيغ گذراند ، آنوقت مردم ايران ١٤٠٠ ساله براى اين جانى نياكانشان عزادارى ميكنند و بر سر و صورت و سينه خود ميكوبند! ! اين هم آخرين دستمزدش به مردم ايران بود و يه دختر زيباى ٣ ساله بخاطر عزادارى او جانش را از دست داد اگر او بر حق بود نميتوانست معجزه اى كند و جانش را نجات ميداد؟؟؟! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: