آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 8 شهریور ماه 1396 = 30-08 2017

نظر کیسینجر خامنه ای درباره "باب اسفنجی"

کارشناس مسائل استراتژیک گفت: روح حاکم بر انیمیشن باب اسفنجی تربیت کودکان با تفکر لیبرالیسم است، هفت گناه کبیره مسیحیت در قالب هفت شخصیت اصلی این انیمیشن آمده است.

به گزارش فارس، حسن عباسی با اشاره به انتشار کتاب فلسفه باب اسفنجی، بیان کرد: در این کتاب آمده است که روح حاکم بر این انیمیشن تربیت کودکان با تفکر لیبرالیسم است، هفت گناه کبیره مسیحیت در قالب هفت شخصیت اصلی این انیمیشن آمده است، در خانواده سیمون‌ها و شیرشاه نیز همین‌طور است.

کارشناس مسائل استراتژیک در ادامه عنوان کرد: این مسأله روی ناخودآگاه کودک اثر می‌گذارد و او فقط همین هفت گناه را بد می‌داند و دیگر نمی‌فهمد که زنا، ربا و هم‌جنس‌بازی هم گناه کبیره است، چراکه انیمیشن‌های غربی این‌چنین نمی‌گوید، انیمیشن پونی‌ها یکی از آن برنامه‌هایی است که بر مبنای تفکر کابالایی عرفان یهود ساخته‌ شده است؛ جنگ امروز جنگ شناختی است.

این آینده‌پژوه با اشاره به هزینه‌های کلان ساخت انیمیشن‌های خارجی یادآور شد: هزینه ساخت یک فیلم بلند انیمیشن خارجی از کل هزینه یک سال بخش‌های مختلف فرهنگی شامل صدا و سیما و ... بیشتر است؛ منافع ملی نشأت گرفته از هویت ملی است، هنرمندان باید 40 گناه کبیره مسلمین را در قالب 40 کاراکتر جذاب انیمیشنی طراحی کنند به‌ نحوی‌که به ذهن مخاطب غیرمستقیم القا کند.



shahab August 30, 2017 10:17 AM

درود
آقای عباسی خیلی زیاد از این شکر خوریها میکند مشتی هم نشست تا پس مانده این شکر خوری را بخورند لطف فرموده انیشمن سعید طوسی را هم بسازند که کسانی که میخواهند آموزش قرآن ببینند بدانند که چه اتفاقی در حین آموزش خواهد افتاد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mohamad August 30, 2017 04:49 PM

يك گناه كبيره بيشتر وجود ندارد و آن هم آلوده شدن به رژيم پس مانده از خمينى است ميگوئيد نه: مگر آدم كشى از روز اول كار شماره يك اين رژيم نبوده است؟ مگر دزدى هاى ميلياردى اسمش اختلاس و ترفع رتبه در اين رژيم نبوده است؟ مگر روز و شب تمام دست اندركاران اين نظام دروغ به خورد خلق الله نميدهند؟ مگر تمام كارهاى ريز و درشت در اين نظام با رشوه انجام نميشود؟ مگر پاسداران اين نظام در همه جاى عالم مشغول كشتار انسانها نيستند؟ مگر اين نظام بزرگترين صادركننده مواد مخدر نيست؟ مگر در همه شهرها فاحشه خانه رسمى به اسم دين راه اندازى نكرده و مبلغانش تبليغ نميكنند كه خودفروشى زنان و دختران به شهروندان ديگر كشورها ثوابش بسيار بيشتر است چون مزدى كه نظام ميگيرد ارز خارجى به ارمغان مياورد؟ و

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: