آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 12 اسفند ماه 1395 = 02-03 2017

شعارنویسی/اهواز؛ بازداشت شمارى از فعالان

گزارش كريم دحيمى (فعال حقوق بشر): ناجى دحيمي ،34 ساله،متأهل و داراى دو فرزند بنام عباس و رقيه سه شنبه شب 28/02/2017 توسط قرارگاه امنيتى سپاه حضرت ابوالفضل العباس بازداشت وبه مكان مجهولى منتقل شد.

بنا به گزارش منابع محلى، منزل ناجى دحيمى واقع در شهرك اهواز ساعت 9 شب سه شنبه توسط چندين ماشين نيروهاى اطلاعاتى محاصره و بعد از بازرسى و برهم زدن وسائل منزلش او را به همراه وسائل شخصيش با خود بردند.

خانواده ناجى دحيمى از مكان نگهدارى او و دليل دستگيريش اطلاعى ندارند.

بنا به اين گزارش شب سه شنبه 28/02/2017 نيز نيروهاى اداره اطلاعات دو تن از جوان عرب اهوازي بنامهاى عدنان عبيات 24 ساله از اهالى كوى علوى(حي الثورة) و لفته غوابش(جلالى) 26 ساله از اهالى گلدشت در حومه شهر اهواز را بازداشت كردند، تا كنون دليل بازداشت اين دوتن و محل نگهدارى آنها مشخص نيست.

در روزهاى اخير در شهر شوش،فلاحيه(شادگان) واهواز نيروهاى امنيتى ،بدليل شعار نويسى و شركت در بعضى اعتراضات و فعاليت در فضاى مجازى،اقدام به دستگيرى چندين تن از جوانان عرب اهوازى نمود.



نسل بیدار March 3, 2017 07:53 AM

می‌ پرسید که نظر شما چیست؟ به نظر من کل مردم ایران در بازداشتگاه بزرگی‌ به نام ایران زندگی‌ می‌‌کنند * و من شدیدا نسبت به این نوع اخبار از سوی سازمان‌های حقوق بشر اعتراض دارم چرا که این ملت پیشا پیش در ترس و وحشت به سر می‌‌برد و نباید با این نوع اخبار به حرکت و وحشت ملت افزود * باید این ملت را کمک کرد که برای نجات آینده و کشور خود ترس و وحشت را کنار بگذارند *

در این خبر حتی دلیل بازداشت مشخص نیست چرا که معتقد هستم جرمی‌ روی نداده و رژیم هر که را که دوست می‌‌دارد به نام‌های گوناگون دستگیر می‌‌کند تا جلوی حرکت ملت را بگیرد * حال که ملت با شعار نویسی دست به همرنگی و هماهنگی‌ از طریق اطلاع رسانی زده رژیم می‌‌خواهد با ایجاد ترس جلوی مثلا شعار نویسی را بگیرد * این ملت باید برای نجات خود مانند نیاکان خود در بحران‌های گوناگون ترس را کنار بگذارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: