آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 25 بهمن ماه 1395 = 13-02 2017

با ادعای ‘خدایی’ در ایران دستگیر شد + عکس

دادستان پاکدشت از دستگیری فردی خبرداد که ادعای خدایی در روی زمین می‌کرد و مدعی شده است که در شمایل حضرت موسی (ع) آمده است.

به گزارش میزان، طبق گزارش‌های واصله به دادستانی پاکدشت اعلام شد که فردی با برگزاری کلاسهای آموزشی که با اعتقاد انحرافی همراه است، در سطح این شهرستان اقدام می‌کند.

این موضوع بلافاصله در دستور کار مسئولان قضایی این شهرستان قرار گرفت و نهایتا با رصدهای امنیتی و انتظامی، این فرد که مدعی شده بود در شکل و شمایل حضرت موسی (ع) آمده است، دستگیر شد.

تحقیقات اولیه خیلی زود از ادعاهای این فرد کذاب پرده برداشت و حاکی از آن بود که این فرد وقیحانه مدعی شده خداوند متعال است و در شکل و شمایل حضرت موسی (ع) به زمین آمده تا مشکلات در کشورهای مختلف را حل کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت به تشریح جلسات بازپرسی پرداخت و گفت: این فرد ادعا کرده که عذاب سختی در انتظار همه کسانی است که از امر و دستورات من سرپیچی می‌کنند و همه باید از من اطاعت کنند، چنانچه از دستوراتم اطاعت نکنند دچار عذاب سختی خواهند شد.



سهراب February 13, 2017 12:11 PM

مطمئناً اين بدبخت بيمار روانى هم سپاه، بنام سپاه پاسداران داشت و جلمبرها و اوباش بسيجى از او حمايت مى كردند ، دستگير كه نمى شد ، بلكه با القاب متعال ، كردگار ، عز وجل ، مزين مىشد و به ريختن خون ملت مشغول ، اين بدبخت غافل از انست كه قبلا مجنون تر از اويى با اين ادعا بر اريكه مزبور تكيه زده و با توجه به ضرب المثل معروف ،ده درويش در گليمى بخسبند و دو خدا در اقليمى نگنجند( البته با اندكى تغيير) ان نگون بخت تا چند وقت ديگر بجاى تيمارستان راهى پاى چوبه دار خواهد شد باشد كه همه خدايان را راهى چوبه دار كنند ،

گزارش یا اعتراض به این نظر


انور آقا February 13, 2017 01:08 PM

تا آنجا که نقل قول کرده اند٬ حضرت موسی موهای پر پشتی داشته این بابا که کچِل بفرستینش یک سال زندان قزوین وقتی بیا بیرون ادعا میکنه ملکه انگلیس هستش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: