آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 14 بهمن ماه 1395 = 02-02 2017

ایران؛ جمهوریخواهان: شرایط تغییر کرده است

به نوشته واشنگتن پست، سناتورهای جمهوریخواه پس از هشدار ساعات گذشته کاخ سفید به رژیم ایران ابراز خشنودی کردند.

به گزارش العالم؛ واشنگتن پست در مطلبی نوشت: جمهوریخواهان در کنگره آمریکا از هشدار ژنرال «مایکل فلین»، مشاور امنیت ملی آمریکا به حکومت ایران ابراز شادمانی می‌کنند. این نشانه‌ای نادر از اتحاد میان قانون‌گذاران است که اغلب با دولت ترامپ در حوزه سیاست خارجی اختلاف نظر داشته اند.

به نوشته واشنگتن پست، فلین به آنچه «اقدام مناسب» نامید، اشاره نکرد. اما تعدادی از جمهوریخواهان هم در خصوص این ابهام حس خوبی دارند.

«جان کورنین»، سناتور ارشد جمهوریخواه از ایالت تگزاس در این خصوص گفت: بخشی از مزیت این ابهام این است که این هشدار، مبهم است. اما فکر می‌کنم این نشانه بدان معناست که شرایط تغییر کرده است، و فکر می‌کنم این نشانه‌ای سودمند است.



آرش صبحی February 2, 2017 12:32 PM

باید با ارسال ایمیل های بیشمار بمقصد کاخ سفید حمایت خودرا از اقدامات وتصمیمات تیم ترامپ درپیوند با مواضعشان درمقابل جمهوری اسلامی اعلام کنیم اینکه هوچی های ویزائی در خیابانها چه میگویند واز سوی چه منابعی حمایت میشوند در درجه سوم اهمیت است چراکه جمهوری اسلامی ولابیستهای ایرانی ودمکراتهای شکست خورده میتوانند چنین هیجانی را بوجود بیاورند اما در ایران ودرنزد ایرانیان درون مرزهای جغرافیائی این کشور گرفتاروضعیت بگونه دیگریست نه موضوع ویزا مطرح است ونه بازیهائی که دارد با ریمود کنترل لابیسستها در آمریکا روی اکران است ملت ایران ازهرگونه برخوردجدی، البته اقدامات سیاسی دولت ترامپ حمایت میکند وفضائی برای ابراز این رضایت ندارد آقای ترامپ آقای زنرال فلین آقای زنرال متیس و ملت ایران بهیچ روی طالب درگیری نظامی نیست فقط ملت ایران را جمایت کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: