آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 11 بهمن ماه 1395 = 30-01 2017

قرار بود عزت به پاسپورت‌ها بازگردد نه اینکه..

قرار بود عزت به پاسپورت‌ها بازگردد نه اینکه آمریکا تحقیرمان کند

عضو جامعه روحانیت مبارز بابیان اینکه فرمان ترامپ آرمان همه‌کسانی که به آمریکا اعتماد داشتند را زیر سؤال برده است، گفت: رهبر انقلاب پیش‌ازاین فرموده بودند «هرکسی به آمریکا اعتماد کند سیلی می‌خورد» و امروز ثابت شد که آمریکا به‌هیچ‌عنوان قابل‌اعتماد نیست.

به گزارش فارس،‌ حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به‌فرمان ترامپ برای منع ورود اتباع ایرانی به آمریکا، اظهار داشت: دولت ما در رابطه با مذاکراتی که با آمریکا داشت امیدوار بود مشکلات اقتصادی و مسائل دیگر حل شود و ازاین‌رو وعده‌هایی نیز به مردم داده بود.

ابراهیمی بابیان اینکه از زمانی که توافقنامه امضا شد، دولتمردان گفتند که همه تحریم‌ها لغو خواهد شد، ادامه داد: آن‌ها بسیار امیدوار بودند و به همین دلیل در حصول این توافق عجله بسیاری کردند، اما اکنون آنچه پیش‌آمده خلاف انتظار دولت ماست.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: در حال حاضر نه‌تنها تحریم‌ها برداشته نشده، بلکه مشکلات جدیدی نیز به وجود آمده و فرمان ترامپ آرمان همه‌کسانی که به آمریکا اعتماد داشتند را زیر سؤال برده است.

وی تأکید کرد: رهبر انقلاب پیش‌ازاین فرموده بودند «هرکسی به آمریکا اعتماد کند سیلی می‌خورد» و امروز ثابت شد که آمریکا به‌هیچ‌عنوان قابل‌اعتماد نیست.

ابراهیمی با اشاره به اقدامات ضد ایرانی آمریکا ازجمله غارت دو میلیارد دلاری و باقی ماندن تحریم‌ها، گفت: اینک شاهد تحقیر ملت ایران از سوی آمریکا هستیم و اتباع ایرانی نه در آمریکا امنیت دارند و نه می‌توانند رفت‌وآمد کنند و ذلتی بالاتر از این نیست، لذا دولتمردان باید پاسخگوی این وضعیت باشند؛ چراکه قرار بود عزت را به پاسپورت ایرانی‌ها بازگردانند، اما در مقابل دشمن واداده عمل کردند و با این عقب‌نشینی نتیجه آن را هم دیدند.



Dariush January 30, 2017 05:22 PM

آه از فغان هر آخوند بلند شده است! آن روزها که برای درمان وباسیل هر آخوند به آمریکا میامد گذشت، مثل بقیه مردم ایران بوسیله همان پزشکان که بخوبی‌ از شستن میّت آگاه هستند، اسلامی هستند، و نماز و روزه‌شان ترک نمی‌شود ولی‌ از درمان کودک بدون پول سر باز میزنند درمان شوید؛ همین که هست صلاح مملکت خویش خسروان دانند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


مزدک بامدادان January 30, 2017 10:56 PM

سوال در اینجاست ایران چرا اصرار به داشتن رابطه با امریکا دارد ؟
از یکسو فریاد مرگ بر امریکا به آسمان است ! از سوی دیکر فغان میکنند که چرا به ما ویزای ورود به امریکا نمیدهند دیر زمانی است که سران دولت ایران فرزندان و خانوادهایشان اقامت یا سیتیزن امریکایی دارند و با پول غارت کرده از ملت ایران در امریکا به خوشگذرانی مشغولند
به عثیده من بهترین کار در این است که ترامپ تمام ایرانیانی که وابستگان دستگاه دولتی ایران هستند اعم از دانشجو و یا تاجر و عیره را در یک شب از امریکا اخراج کند تا به همان ایرانشان برگردند
تراپ باید تمام مراکز اسلامی را در امریکا ممنوع اعلام کند ! اگر مسلمان میخواهد نماز بخواند بهتر است به ایران یا هر کشور مسلمان برود تا تمازش بهتر قبول درگاه الله شود در سر زمین کفر نماز جایز

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: