آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 17 دی ماه 1395 = 06-01 2017

گزینه ترامپ برای اطلاعات/تغییر رژیم در ایران

کارشناس آمریکایی:‌ ترامپ از تغییر رژیم در ایران حمایت می‌کند

گزارش ها حاکی از آن است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا «دان کوتز» سناتور سابق را به عنوان رئیس سازمان اطلاعات آن کشور منصوب خواهد کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، کوتز که 73 سال دارد از طرف ترامپ به عنوان هماهنگ کننده شانزده مؤسسه اطلاعاتی و امنیتی گمارده خواهد شد.

کوتز سناتور جمهوریخواه که طی سالهای 1989 تا 1999 از ایالت ایندیانا و سپس از سال 2011 تاآخر دوره اش در روز سه شنبه خدمت کرده است یکی از شش سناتور آمریکایی و سه مشاور کاخ سفید است که روسیه آنها را در سال 2014 به خاطر اعمال تحریم علیه مسکو بعد از اشغال منطقه کریمه اکراین در فهرست سیاه خود قرار داد.

کوتز که طرفدار اعمال تحریم های سخت علیه روسیه است اقدام مسکو علیه خود را یک افتخار دانست.

«جیمز کلاپر» که امروز در نشست استماع سنای آمریکا در خصوص اقدامات سایبری روسیه شرکت کرد، هم‌اکنون مدیر اطلاعات ملی است.

وی از جمله حکومت ایران را به تلاش برای هک رایانه‌ های آمریکا متهم کرد.

«جیمز کلاپر»، مدیر اطلاعات ملی آمریکا و مایکل راجرز، فرمانده یگان سایبری آمریکا دیگر حاضران در این نشست کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا بودند.

این سه مقام اطلاعاتی در بیانیه‌ای مشترک حکومت ایران را به استفاده از تاکتیک‌های «جاسوسی سایبری»، پروپاگاندا و حمله به عنوان یک اهرم فشار جهت دستیابی به اولویت‌های امنیتی‌اش و مقابله با تهدیدها علیه خود متهم کرده‌اند.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: « رژیم ایران همچنین از توانمندی‌های سایبری‌اش مستقیماً علیه آمریکا استفاده کرده است.»


ترامپ از تغییر رژیم در ایران حمایت می‌کند

مایکل لدین کارشناس و تحلیلگر آمریکایی مسائل سیاسی در مطلبی که در نشریه فوربز انتشار یافته می‌نویسد انتصاب‌های دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب در سمت‌های ارشد امنیت ملی نشان می‌دهد که او پس از مراسم تحلیف طرفدار تغییر رژیم در ایران است.

به گزارش صدای آمریکا، این تحلیلگر سیاسی سازمان دفاع از دموکراسی در مقاله فوق با عنوان «انقلاب ما» می‌نویسد‌ «ژنرال‌ها فلین، متیس و کلی و پومپئو درباره ایران مواضع تندی دارند. همگی درباره توافق اتمی ایران صریحا انتقاد کردند و هر سه گفتند که می‌خواهند آمریکا سرسختانه‌تر عمل کند. به اعتقاد من هر سه آن‌ها مدافع تلاش‌ها برای تغییر رژیم در تهران هستند. اگر ترامپ با این افراد موافق نبود آنان را منصوب نمی‌کرد. »



homa January 6, 2017 01:12 AM

اخ جونمی بوی خبرهای خوب وخوبتر داره میاد بامید سرنگونی ملاها الهی

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش صیحی January 6, 2017 09:38 AM

چیدمان آقای ترامپ یک پیام خیلی روشن برای جمهوری اسلامی دارد اینکه یا باید داوطلبانه تن بیک رفراندم درجهت تغییرحکومت وبه رسمیت شناختن حقوق اساسی مردم ایران باشد، یا باید درانتظارفشارهای خرد کننده باشند تا با قدرت قهریه رهبرحکومت وسرداران ضد مردمی وغارتگراسلامی جام زهر نهائی را نوش جان کنند وبه تاریخ اسلام بپیوندند

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان January 6, 2017 05:14 PM

من تعجب میکنم رژیم نوکرزاده ملاها تاکنون علاوه بر اینکه چندین میلیون نفر از باهوش ترین مردمان جهان را از ایران فراری داده همچنین ملاها تمامی منابع مالی و معدنی کشور را در اختیار اجانب قرار داده بطوریکه طی مدت ۳۷ سال ننگین پس از اشغال ایران بتدریج باعث تخریب تمامی ساختارهای اساسی و بسیار مهم کشور شده اند که مهمترین آنهاعبارتند از ساختار اقتصادی، فرهنگی و هنری، علمی، سیاسی، اجتماعی، صنعتی و نظامی کشور را که به زحمت پهلویها توانسته بودند ظرف مدت ۵۰ سال در ایران ایجاد کنند را به امراجانب واربابان خود همه را نابود کردنند! ودر مقابل همه کشورهای اروپایی، روسیه، چین، آمریکا، کانادا، استرالیا، اعراب، ترکیه، ژاپن و تمامی کشورهای آسیایی، آفریقایی و آمریکای جنوبی از این هرج و مرج بوجود آمده در ایران به بیشترین بهره مندی ممکن رسیده اند! پس چرا سرنگونی؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى January 6, 2017 07:57 PM

به اميد اينكه حرف و عمل ترامپ يكى باشد و باز هم بخاطر مسايل اقتصادى و مالى زير حرفش نزند چون بخوبى ميدانيم كه اين آخوندها براى ماندنشان بر سر قدرت نواميس خودشونم درون سينى ميگذارند و تقديم ترامپ مى كنند ديگه چه برسه به مملكت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Aseman January 6, 2017 10:30 PM

زياد باور نكنيد اگر قرار باشه حكومتى تغيير كنه هيچوقت علنى نميگن در ضمن ترامپ بره مشكلات امريكا رو حل كنه تغيير پيشكش

گزارش یا اعتراض به این نظر


babak January 7, 2017 06:48 AM

ترامپ یک تاجر است و از مدتهای مدید روی این پروژه کار کرده و اگر توجه کنیم مهره ها را او و پوتین بسیار استادانه چیده اند شاید باور کردن این مشکل باشد اگر بگویم پوتین حتی یکی از مهره های بجا و حیاتی اوست در همین سایت صحبت کردیم و به آخوند خامنه ای گفتیم حالا که فرصت دارد بیاید و خودش زمینه یک رفراندم سالم را بخاطر فرار از شدن به یک قذافی دوم پایه ریزی کند هرچند که میدانستیم او یک بزدل است کار بزرگ را همواره بزرگان انجام میدهند نه این مردکه یک قبا حریص مردم ایران باید با آمدن ترامپ همزمان با ماه عسل خامنه ای و پوتین خوشحال باشند چون در مدام روی یک پاشنه نمیچرخد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: