آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 2 دی ماه 1395 = 22-12 2016

میراث خاورمیانه ای اوباما برای ترامپ

رادیو فرانسه: یک مقام اسرائیلی اعلام کرد که شبه نظامیان شیعی حزب الله لبنان که از سوی جمهوری اسلامی حمایت می‌شوند، از خودروهای زره‌پوش آمریکایی که از سوی واشینگتن به ارتش لبنان داده شده، در جنگ سوریه استفاده می‌کند.

ماه گذشته، وزارت امورخارجه آمریکا گفته بود که سفارت این کشور در بیروت، تصاویری را که در شبکه‌های اجتماعی در این زمینه منتشر شده بررسی می‌کند. این تصاویر، خودروهای زره‌پوش آمریکایی را نشان می داد که نیروهای حزب‌الله لبنان را جا به جا می‌کردند.

یک مقام بلندپایه نظامی اسرائیل در یک نشست خبری در تل آویو، یکی از این عکسها را به خبرنگاران نشان داد و گفت این خودروهای زره پوش جنگی که در اختیار گروه شیعی حزب‌الله است، متعلق به ارتش لبنان بوده است.

وی گفت که اسرائیل به لطف ویژگی‌های منحصر به فرد این خودروها، آنها را شناسایی کرده و اطلاعات در این زمینه را به چندین کشور از جمله آمریکا ارائه کرده است.

این مقام نظامی اسرائیل همچنین گفت که حزب الله لبنان، 8 هزار نفر از نیروهای خود را در جنگ سوریه علیه مخالفان بشار اسد به کار گرفته است.

اسرائیل تعداد کل نیروهای حزب‌الله لبنان را 30 هزار نفر ارزیابی می‌کند.



مسعود December 22, 2016 12:51 PM

رسوایی و شرم تاریخی بزرگترین میراثی است بر پیشانی حاج حسین تا ابد خواهد ماند سوای این دسته گل

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی December 22, 2016 05:26 PM

هیلاری کلینتون شاید در همه دوران مسئولیتش در کابینه اوباما وپس ازآن بعنوان کاندیدای دمکراتها یک سخن راست برزبان اورده باشد
اینکه داعش وهرآنچه دارد در منطقه خاورمیانه رخ میدهد زائیده سیاستهای حمایت ورزانه اوباما از اسلامگرایان وتروریستهای اسلامی در جهان و جنگ افروزی جمهوری اسلامی در منطقه حساس خلیج فارس بوده است که تاریخ در مورد این افتضاح سیاسی قضاوت خواهد کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: