آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 25 آذر ماه 1395 = 15-12 2016

تهدید خامنه‌ ای بی‌ پاسخ نماند؛ واکنش اسرائیل

نخست وزیر اسرائیل به اظهارات روز گذشته خامنه‌ ای واکنش نشان داد. رهبر جمهوری اسلامی برای دومین بار وعده نابودی اسراییل تا ۲۵ سال آینده را داده است. نتانیاهو گفته: تهدید اسرائیل، ایران را در معرض خطری جدی قرار می‌دهد.

به گزارش رادیو فرانسه به نقل از روزنامه اسرائیلی هاآرتص، نخست وزیر اسرائیل به جمهوری اسلامی هشدار داد که تهدید اسرائیل آن کشور را در معرض خطری جدی قرار خواهد داد.

بنابراین گزارش، بنیامین نتانیاهو در جریان سفربه قزاقستان، از نورسلطان نظربایف، رییس‌جمهوری آن کشور خواسته که این هشدار را به حسن روحانی، همتای ایرانی‌ خود منتقل کند.

آیت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه، در دیدار با دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین هشدار داد که اسرائیل تا ۲۵ سال دیگر وجود خارجی نخواهد داشت

به گزارش روزنامه هاآرتص، بنیامین نتانیاهو گفته است اگر ایران رویکردش را نسبت به اسرائیل تغییر دهد، اسرائیل هم رویکردش در قبال تهران را عوض خواهد کرد.

روزنامه هاآرتص این گزارش را به نقل از یک مقام بلندپایه سیاسی، آگاه به جزئیات نقل کرده است اما نام این منبع را فاش نساخته است.

قرار است هفته آینده حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی در سفر به قزاقستان با نورسلطان نظربایف، همتای قزاقستانی خود دیدار کند.

بنیامین نتانیاهو، روز سه شنبه، پیش از سفر یک روزه به قزاقستان، در سفری ۷ ساعته به باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان با الهام علی اف رییس جمهوری این کشور دیدار و گفت و گو کرد. چند یادداشت تفاهم همکاری با آذربایجان در جریان این سفر کوتاه به امضاء رسید.



جمالي December 15, 2016 05:50 PM

علي گدا گه زيادي ميخوره براي اينكه رابطه پنهاني اش رو با اسراييل بپوشونه از اين هارت و پورت ها ميكنه يك عده خر حزب اللهي هم به اين واق واق ها دلشون خوشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Fryad December 15, 2016 06:00 PM

على خامنه اى اين مردك چلاق ًجنايتكار ايران و ايرانى را در معرض تهديد و نابود كامل قرار داده است او با اين تهديدات پوچ و تو خالى اسراييل را تحريك و وادار حمله به ايران ميكند اين كودن ابله به خوبى مى داند كه اسراييل چه سلاحهاى پيشرفته و مخرب و مجهزى دارد و مى تواند در عرض مدت كوتاهى ايران را با خاك يكسان كند درست به همين دلىل است كه اين مردك ابله وپاسداران ششلولبندش هر از چند گاهى اين حرفهاى تهديد آميز را مى زند تا بسا بوسيله اسراييل اسباب نابودى ايران را فراهم نمايد ملت قهرمان ايران آيا اين مفهوم است؟! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Fryad December 15, 2016 06:39 PM

و بنابراين ملت ايران اين مردك ابله و پاسداران ششلولبندش محرك حمله اسراييل به ايران است محرك نابودى ايران و تمدن ايرانى بوسيله اسراييل است وأما ما ملت ايران در مقابل سكوت در برابر حرفهاى بيهوده و فقط تحريك آميز اين مردك ابله بمعناى تاييد اين حرفهاى تهديد آميز وتحريك آميز است و به بيانى ديگر به معناى تاييد محرك حمله به ايران است واگر اين اتفاق بيفتد تاريخ هر گز ما را نخواهد بخشيد چرا كه تاريخ قضاوتگرى سر سخت است

گزارش یا اعتراض به این نظر


juzef December 15, 2016 06:42 PM

بدبخت خبر نداری که خودتان چیزی به اخر عمرتان نرسیده! برو و فکری به اوارگیت کن!

گزارش یا اعتراض به این نظر


majid December 15, 2016 07:02 PM

آخوند لیچار گو اگر اسراییل در ۲۵ سال آینده نابود میشود جمهوری اسلامی که خیلی زودتر کله پا خواهد شد
خودت هم که همین روزها گ رو میدی و قبض را میگیری
و این آرزو را به گور می بری

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang December 15, 2016 08:49 PM

تاریخ نویسها خواهند نوشت دلیل اصلی که فلسطینیها هنوز کشور خودشان را ندارند بخاطر پول نفت ایران هست که ۳۷ ساله در آن سرزمین برای پرورش و گسترش تروریستهای اسلامی مثل حماس و جهاد اسلامی خرج میشه و ما در دیدار رمضان عبداله با شیطان علی خامنه ای دیدیم عبداله عوض خواستن نجات جان هزاران هزار فلسطینی در اردوگاه (قبرستان) میرموک سوریه که آخوندا و بشار اسد آب و نان و برق انجا را قطع کردن تا فلسطینیها از گرسنگی بمیرند از خامنه ای خواسته بهش پول و موشکهای خطرناک بدهد تا جنگ با اسراییل را راه بیاندازد

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa December 15, 2016 09:09 PM

اخه مردک چرا انقدر جفنگ میگی تا ۲۵ سال دیگر زنده هستی که این ارزوت براورده شود خب چرا معطلید حالا شروع کن که داغش بدلت نماند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: