آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 28 آبان ماه 1395 = 18-11 2016

ترامپ؛ نماز جمعه: نترسیم، نترسیم ما چهار...

نترسیم، نترسیم ما چهار پنج تا با هم هستیم!

امام‌جمعه تهران امروز با اشاره به نتیجه انتخایات ریاست جمهوری آمریکا گفت: نباید از عربده کشی های آمریکا و مستکبرین ترسید و در مقابل بدمستی‌های آنها عقب نشست.(فیلم زیر)

آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما به موضوع انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وارد نمی شویم و برای ما هیچ کدام از آنها تفاوت ندارند.

امام جمعه تهران گفت: همانطوری که رهبر انقلاب فرمودند باید در مقابل استکبار ایستادگی کنیم و خسته هم نشویم و فکر نکنیم این‌ها برای خودشان کسی هستند. نباید از عربده‌کشی‌های امریکا ترسید.




www.youtube.com/watch?v=IG53L_PtUOM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شری November 18, 2016 09:13 PM

آره جون_خودتون، شما ها بمیرید، هنوز چیزی نشده از ترس و وحشت، شب و روز خواب ندارید، شب روزتان سیاه است و هر روز ، ( شلوار که ندارید)، تونبانتان و عبا هایتان خیس است کم کم بغچهء مارگیری و شیادییتان را ببندید که وقت رفتن به بهشتتان فرا می رسد، بزودی

گزارش یا اعتراض به این نظر


شاهرخ November 19, 2016 08:30 AM

ان روز تاریخی بزودی فرا میرسد که آخوندها رو ملت به تیر برق ها و یا درختان آویزان خواهند کرد ایران عزیزمان نه چندان دور آزاد خواهد شد و اباد و در تمام دنیا نشان خواهند داد که ملت با چه ذوقی و با بهترین مد لباس بیرون خواهند آمد و دنیا در تعجب خواهند مند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: