آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 20 مهر ماه 1395 = 11-10 2016

صندوق ذخیره فرهنگیان؛ اسامی غارتگران را..

صندوق ذخیره فرهنگیان؛ اسامی غارتگران را اعلام نمی کنند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعداد سوءاستفاده‌کنندگان مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان زیاد است، گفت: افراد زیادی مسئول اتفاقات رخ داده در این صندوق هستند و همه آنها باید در قبال مشکلاتی که بوجود آورده‌اند؛ پاسخگو باشند.

به گزارش ایلنا، جبار کوچکی‌نژاد؛ نماینده رشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گویی، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به سوءاستفاده‌های مالی در شرکت‌های زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان و دستگیری تعدادی از افراد وابسته به این شرکت‌ها گفت: تعداد دقیق بازداشت‌شدگان صندوق ذخیره فرهنگیان را صرفاً دادستان و قوه قضاییه می‌دانند؛ امیدواریم با ورود قوه قضاییه، تحقیق و تفحص در اولین جلسه مجلس رای گرفته شود.

وی با بیان اینکه آمار دقیقی از تعداد بازداشت‌شدگان ندارم، افزود: مشخص است که تعداد آنها ۲، ۳ یا ۴ نفر نیست؛ در این سوء‌استفاده‌ها افراد زیادی دست داشته‌اند. صندوق چند شرکت زیرمجموعه داشته و هر شرکت یک هیات مدیره جداگانه برای خود داشته است، یکی ۲ شرکت هم که نبوده‌اند. پس افراد زیادی مسئول اتفاقات رخ داده در صندوق هستند و همه آنها هم باید در قبال مشکلاتی که بوجود آورده‌اند؛ پاسخگو باشند.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه چرا بازداشت شدگان معرفی و اسامی آن‌ها اعلام نمی‌شود، موضوعی است که بستگی به دستگاه‌های مسئول دارد. باید توجه داشت که ماموریت مجلس در تحقیق و تفحص در واقع روشن‌سازی است؛ چراکه فرهنگیان سالیان سال از دسترنج خود در این صندوق سرمایه‌گذاری کرده‌اند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: