آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 28 شهریور ماه 1395 = 18-09 2016

حمله خامنه ای و سپاه پاسداران به رفسنجانی

معاون ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، آنچه «تضعیف و فروپاشی دیواره دفاعی» کشور نامیده را «خواست دشمن» خوانده و گفته «عصر کدحدایی» آمریکا در ایران به پایان رسیده است.

اظهارات پاسدار مسعود جزایری به طور مشخص موضع‌گیری‌ رفسنجانی درباره رابطه سرمایه‌گذاری بر نیروی نظامی و میزان پیشرفت علمی و موضع روحانی مبنی بر به توافق رسیدن با آمریکا به عنوان «کدخدا» را نشانه رفته است.

وی این اظهارات را خواست دشمن و امری غیرشرعی و خلاف عقل خوانده و به صراحت گفته است که عصر کدخدایی آمریکا در ایران گذشته است و قدرت‌افزایی دفاعی ما بااقتدار ادامه می‌یابد.

از سوی دیگر رهبر جمهوری اسلامی امروز در دیدار با سرکردگان سپاه پاسداران با اشاره به برخی اظهارنظرهای اخیر (سخنان رفسنجانی) مبنی بر اینکه علت پیشرفت برخی کشورها، جمع آوری سازمان های نظامی آنها بوده است، گفته: باور این سخنان از کسانی که به آنها نسبت داده شده، بسیار سخت است، اما اگر چنین سخنانی واقعاً بیان شده باشد، حرف غلطی است.

خامنه ای گفته: هیچ عاقلی نیروی دفاعی خود را کنار نمی گذارد، بنابراین باید قدرت دفاعی کشور را روز به روز استحکام بخشید.

خامنه ای افزود: گاهی اوقات سخنانی از جانب برخی مسئولان مطرح شده مبنی بر اینکه رفع تهدید نظامی و جنگ به دلیل فلان اقدام بوده است، در حالی که این سخنان صحیح نیست، زیرا تنها عامل رفع تهدید نظامی، «اقتدار دفاعی و نظامی» و «ایجاد ترس و رعب در دشمن» بوده و خواهد بود.


خامنه ای با تأکید بر لزوم گسترش بی اعتمادی مطلق به آمریکا گفت: : متأسفانه برخی ها حاضر نیستند این بی اعتمادی را قبول کنند و اگرچه به زبان می گویند امریکا دشمن است اما احساس واقعی بی اعتمادی به آمریکا در آنها وجود ندارد.

رهبر جمهوری اسلامی افزود: اگر ما امروز راه را برای مذاکره با آمریکاییها و وسوسه های آنها در بخشهای مختلف باز کنیم، زمینه ساز نفوذ آشکار و پنهان آنها شده ایم.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: