آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 25 شهریور ماه 1395 = 15-09 2016

ترامپ: کلینتون در رختخواب احساس بهتری دارد!

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر نسبت به وضعیت سلامتی هیلاری کلینتون ابراز تردید کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از هیل، هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات آمریکا اخیرا در جریان شرکت در مراسم بزرگداشت ۱۱ حوادث سپتامبر غش کرد و پزشک او اعلام کرده است که ابتلا به بیماری ذات الریه و از دست رفتن آب بدن، علت اصلی این مساله بوده است.

گرچه ترامپ و کمپین انتخاباتی وی پس از این حادثه هیچ گونه اظهار نظری درباره وضعیت سلامتی کلینتون نداشته اند ولی ترامپ روز چهارشنبه در یک تجمع انتخاباتی بار دیگر وضعیت سلامتی کلینتون را زیر سئوال برده است.

ترامپ در سخنانی در ایالت اوهایو تاکید کرد: کلینتون قادر به تحمل تجمعات بزرگ نیست. در این اتاق زیبا دمای هوا بالاست. آیا فکر می کنید کلینتون قادر است به مدت یک ساعت اینجا بایستد؟ من این طور فکر نمی کنم.

ترامپ تصریح کرد: کلینتون در رختخواب احساس بهتری دارد و ما می خواهیم او بهتر شود، می خواهیم به رقابت های انتخاباتی باز گردد. درست است؟

وی این سئوال را از حاضران پرسید و برخی از حضار در پاسخ این سئوال ترامپ، "نه" گفتند.

ترامپ که در روزهای اخیر حاضر به اظهار نظر درباره وضعیت سلامتی کلینتون نشده، پیش از این بارها سلامتی جسمی و روحی کلینتون را برای اداره کشور زیر سئوال برده است.

کلینتون از روز یکشنبه تاکنون از رقابت های انتخاباتی کنار کشیده ولی قصد دارد امروز پنجشنبه در یک کمپین انتخاباتی در کارولینای شمالی شرکت کند.


کلینتون و ترامپ گزارش پزشکی خود را ارائه دادند

دونالد ترامپ در یک برنامه تلویزیونی اطلاعات پزشکی‌اش را داده است و از سوی دیگر هم پزشک هیلاری کلینتون می‌گوید او 'سالم و مناسب' برای ریاست‌جمهوری است.

به گزارش بی بی سی، این دو نامزد دو حزب عمده آمریکا برای انتخابات ریاست‌جمهوری، از سال‌خورده‌ترین کسانی هستند که تا کنون در آمریکا نامزد این سمت شده‌اند و در ماه‌های گذشته زیر فشار بوده‌اند که جزئیات وضعیت سلامتی خود را با افکار عمومی آمریکا در میان بگذارند.

ترامپ دو ماه پیش ۷۰ ساله شد و خانم کلینتون تا یک ماه و نیم دیگر ۶۹ ساله می‌شود.

بحث‌ها در این باره به‌خصوص از روز یک‌شنبه بالا گرفت که هیلاری کلینتون در یک برنامه عمومی حالش بد شد.

تصاویر نشان می‌دهد هیلاری کلینتون نمی‌توانسته روی پایش بایستد و همراهانش او را نگه داشته‌اند.

او که در مراسم یادبود قربانیان ۱۱ سپتامبر در نیویورک شرکت کرده بود، ناگهان مراسم را ترک کرد.

کمی بعد تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد کلینتون نمی‌توانسته روی پای خود بایستد و محافظانش او را به داخل خودرو کشیده‌اند.

ساعتی بعد، او از آپارتمان دخترش بیرون آمد و گفت بهتر است.

ستاد انتخاباتی این نامزد حزب دموکرات ابتدا گفت که او گرمازده شده است اما ساعاتی بعد پزشک او گفت که خانم کلینتون ذات‌الریه گرفته است و داروی آنتی‌بیوتیک مصرف می‌کند که باعث شده است بدنش کم‌آب شود و آن‌طور گرمازده شود.

حالا ستاد هیلاری کلینتون می‌گوید پزشک او بعد از ارزیابی کامل سلامتی‌اش، وضعیت او را "طبیعی" و در "شرایط روحی عالی" توصیف کرده است.

دکتر لیزا بردک گفته است کلینتون "با داروهای آنتی‌بیوتیک و استراحت، به‌خوبی رو به بهبود است".

در نامه پزشک هیلاری کلینتون آمده است که فشار خون او ۱۰ روی ۷ و چربی خونش ۱۸۹ واحد، هر دو در محدوده سالم است.

دستیاران این نامزد دموکرات‌ها می‌گویند او از پنج‌شنبه به کارزار انتخاباتی‌اش باز می‌گردد.

اما از سوی دیگر دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در این انتخابات که در روزهای گذشته رقیبش هیلاری کلینتون را به لاپوشانی و پنهان‌کاری متهم کرده است، در یک برنامه تلویزیونی پزشکی، جزئیاتی از وضعیت سلامتی خود را داده است.

برنامه تلویزیونی دکتر اُز که دونالد ترامپ در آن اطلاعات پزشکی‌اش را ارائه کرده، از پربیننده‌ترین برنامه‌های حوزه سلامت در آمریکا ست.



arzhang September 15, 2016 11:25 AM

خداوند کارش اسرار آمیزه دانلد ترامپ که با مسخره کردن دستگاه سیاسی آمریکا نزدیک به رییس جمهور شدن آمریکا هست در ۲ چیز ممکنه همه رویایی رییس جمهوریش را برهم بزند یکی اطلاعات راجع به سلامتی اش دوم معامله پولی ایشان هست که تا به امروز محرمانه نگاه داشته غش کردن خانم کلینتون توجه امریکاییها را راجع به سلامتی بودن نامزدها سوق داده که در این قسمت خانم کلینتون از نظر دادن اطلاعات راجع به سلامتی خودش خیلی جلوتر از ترامپ هست چون در امریکا اخبار سلامتی انسانها محرمانه هست و دکتر حق صحبت کردن سلامتی بیمارش نداره مگر با اجازه بیمار خانم کلینتون این اجازاه را به دکترش داده اقای ترامپ چنین اجازه ای به دکترش نداده و برای همین شایعه بیماری ترامپ مثل بیماری پارکینسون در اخبارها شنیده میشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: